گزارش العالم از جنایتگری صهیونیست ها در بمباران خانه های مردم در جنوب لبنان

يکشنبه 6 آبان 1403 - 22:40

ورودی غربی شهرک عباسیه در جنوب لبنان روستاهای شرق شهر صور را به یکدیگر متصل می‌کند؛ این ورودی هدف چندین حمله جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفت که براثر آن ساختمان‌های مسکونی منطقه منهدم شد؛ مساله‌ای که نشان‌دهنده میزان جنایات صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن مردم، اماکن غیرنظامی، املاک و دارایی‌های آنهاست.

العالم ـ لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان بار دیگر با حضور در شهرک عباسیه از ورودی غربی آن، گوشه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها را به تصویر کشید. این ورودی عبارت است از مجموعه‌ای از ساختمان‌های مسکونی که در مرکز آن یک مسجد واقع است.

خبرنگار العالم گزارش داد: حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه همه چیز از جمله اتوبوس‌های مدارس، املاک خصوصی، فروشگاه‌های تجاری و ساختمان‌های مسکونی و همه چیز را در این منطقه منهدم و با خاک یکسان کرد.

بنابر این گزارش، در این گزارش یک ساختمان‌ 5 طبقه کاملا منهدم شده است. از این ساختمان فقط اندکی اثاثیه منزل و رختخواب و اسباب‌بازی کودکان باقی مانده است که این امر شاهدی بر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی است. این منطقه غیر نظامی و آکنده از مجتمع‌های مسکونی است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: این حملات دلیلی دیگر و قاطع بر دروغین بودن اظهارات دشمن مبنی بر هدف قرار دادن نقاط نظامی است. زیرا همانطور که می‌بینید این مناطق، غیرنظامی هستند که هدف حملات وحشیانه ارتش اشغالگر قرار گرفته است.

پربیننده ترین خبرها