حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد

حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد
دوشنبه 7 آبان 1403 - 00:13

گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد چندین عامل خطرناک در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به ایران وجود دارد که باید به آنها توجه داشت.

العالم-عراق

گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد استفاده از حریم هوایی عراق برای وارد کردن ضربات به تأسیسات ایرانی و تکرار آن در موج‌هایی از حمله که ساعاتی ادامه داشت، یک اقدام خطرناک است که ایران قبلا با آن مواجه نشده بود.

در ادامه بیانیه آمده است: همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد از اراضی اردن و صحرای حجاز به‌عنوان گذرگاهی برای جنگنده‌های آنها استفاده شده است و این ممکن نخواهد بود جز با هماهنگی آمریکا که بر آسمان عراق سیطره دارد.

حزب الله عراق افزود: تجاوز به جمهوری اسلامی توسط یک رژیم سرکش و بیگانه در منطقه، یک بی‌مبالاتی و تجاوز خطرناک است که نباید تحت هیچ شرایطی نادیده گرفته شود وگرنه این مسئله عادی خواهد شد و این دشمن وحشی بارها آن را تکرار خواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: با توجه به مطالب فوق، آمریکا باید بهای این بی‌مبالاتی در استفاده از حریم هوایی عراق را بپردازد و این مسئله با یاری خدا در زمان و مکان مناسب انجام خواهد شد و صهیونیست‌ها نیز از این امر مستثنی نخواهند بود و اگر بهای سنگینی برای تجاوز خود نپردازند، حتما بر عراق نیز جرأت پیدا خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها