حزب الله نظامیان صهیونیست را قبل از حمله زمینی به لبنان هدف قرار داد

دوشنبه 7 آبان 1403 - 13:24

حزب الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی المناره را هم زمان با آماده شدن آنها برای حمله زمینی جدید به اراضی لبنان هدف قرار داد.

العالم ـ‌ لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان گزارش داد: ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ديروز (یکشنبه) به کشته شدن ۴ نظامی خود در جبهه جنوب لبنان اذعان کرد. از سوی دیگر حزب الله صبح امروز یک مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی المناره را هدف قرار داد. خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان گزارش داد: تعداد نظامیان صهیونیستی که در درگیری های این منطقه با حزب الله به هلاکت رسیده اند افزایش یافته است.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی دیشب به کشته شدن یک افسر و ۳ سرباز و مجروح شدن ۸۸ تن دیگر طی ۴۸ ساعت گذشته اذعان کرد.

خبرنگار العالم در ادامه گزارش داد: بامداد امروز (دوشبنه) مقاومت لبنان شهرک اشغالی المناره را هدف حمله موشکی قرار داد که جمعی از نظامیان صهیونیست در آن مستقر بودند. این شهرک شامل مناطق میس الجبل، عیتلون و بلیدا می شود.

براساس این گزارش، هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست هم زمان با آماده شدن یگان های نظامی و تجمع آها برای حمله زمینی جدید به اراضی لبنان بود.

در گزارش خبرنگار العالم آمده است: ناکامی جدید نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به لبنان به رغم ناکامی قبلی آنها صورت گرفته که ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز زمینی متحمل آن شد و نتوانست هیچ پیشرفت یا دستاوردی در حمله زمینی به نقاطی که ادعا می کرد به آنها وارد شده است، داشته باشد.

پربیننده ترین خبرها