عشق به خونخواری درمیان داعشی ها

سه شنبه 25 شهريور 1393 - 18:40

العالم - درحالیکه همه جهانیان از اقدام های فزاینده داعش در کشتار انسان ها و خشونت های بی حد و حصر آنان که خارج از تصور بشریت است ، شوکه شده اند، یکی از اعضای این گروه تروریستی اعلام کرد که اعضای داعش ، " عاشق خونخواری " هستند.

 

در نوار ویدئویی که چند ماه پیش در صفحه یکی از اعضای گروه داعش ملقب به " أبو عمر الغزاوی " یا " جعفر الطيار الغزاوی " منتشر شده است، این تروریست که " قصاب فلسطینی " نامیده شده ، گفته است که اعضای داعش ، " شیفته خونخواری" هستند.

حال باید دید این " قصاب فلسطینی" که عاشق خونخواری است، کیست؟

دراین نوار ویدئویی، فردی به نام " ربیع شحاده" 26 ساله و دارای تابعیت فلسطینی که از اهالی روستایی نزدیک الناصره است ، به سمت کسانی که از آنان به عنوان " کفار علوی " نام می برد ، حرکت می کند.

به گزارش العربیه، این فرد در دانشکده عالی ناصره، در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده است و در دوران تحصیل خود و نیز در دوران تحصیلات دبیرستان در مدرسه الجلیل در الناصره، دانش آموز و دانشجوی موفقی بوده است.

این فرد سه ماه پس از شروع تحصیلات خود در رشته مهندسی مکانیک، ترک تحصیل کرد، وی که یک سال پیش از آن ازدواج کرده بود، چهار ماه پس از ازدواجش ناپدید شد و بعداً معلوم شد که از طریق ترکیه به سوریه رفته است و در ابتدا به گروه موسوم به " ارتش آزاد" و سپس به گروه داعش پیوسته است.

پس از آن به علت نسبت به روستای صفوره در نزدیک الناصره ، لقب وی به ابومصعب الصفوری تغییر یافت و سپس پسرش را که بعد از رفتن وی به سوریه متولد شد، " مصعب " نامید.

از آنجایی که وی هیچ تفکر دینی افراطی از خود بروز نمی داد ، تحول تبدیل شدن او به یک تروریست افراطی برای نزدیکان وی ، غافلگیر کننده بود.

اما خانواده وی هرگز حاضر به صحبت درباره این موضوع نمی شوند و نزدیکانش همچنان از تغییراتی که در وی حاصل شده ، در حیرت و تعجب به سر می برند.

وی خطاب به " کفار علوی" گفت " آماده ایم تا خون شما را بریزیم ".

در نوار ویدئویی یاد شده ، این " قصاب فلسطینی" در برابر دوربین حاضر می شود و می گوید : ما قومی هستیم که خونخواری را دوست داریم ". 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها