تصاویر اختصاصی از عملیات ارتش عراق در الیوسفیه

چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 14:40

خبرنگار شبکه العالم، با همراهی نیروهای ارتش عراق در منطقه الیوسفیه، از آزادی شماری از روستاها و نواحی این منطقه خبر داد.

"وسام التمیمی" خبرنگار شبکه العالم از منطقه الیوسفیه واقع در جنوب غربی بغداد گزارش داد، نیروهای ارتش عراق، به همراه داوطلبان مردمی در عملیاتی در روستاهای این منطقه، توانستند شماری از روستاها را از محاصره تروریستها آزاد کنند.

یکی از فرماندهان نظامی این عملیات، به خبرنگار العالم گفت: روز دوشنبه سه کیلومتر در منطقه الیوسفیه پیشروی کردیم و روز سه شنبه، از سمت چپ، به روستای "ام التانکی" پیشروی کردیم. عناصر تروریست داعش ناچار به فرار شدند و پایگاه های خود را ترک کردند. ما بخش های گسترده ای از مناطقی را که در دست تروریست ها بود آزاد کردیم، و نیروهای ما در اراضی آزاد شده مستقر هستند.

برپایه این گزارش، نیروهای عراقی، در این عملیات توانستند دو منطقه الحرکاوی و المله رشدی را در الیوسفیه پاکسازی کنند.

نیروی هوایی ارتش عراق، نقش مهمی در پشتیبانی از نیروهای پیاده نظام داشت و توانست ده ها تن از عناصر داعش را به هلاکت برساند.

"احمد عبدالساده" از نیروهای داوطلب عراقی به خبرنگار شبکه العالم گفت: ما تا 10 کیلومتر داخل الیوسفیه پیشروی کردیم و اکنون بر این منطقه مسلط شده ایم و گروهان اسد الله الغالب، نیروهای داوطلب و ارتش عراق در این عملیات شرکت دارند.

نیروهای عراقی، در صدد آزادسازی کامل منطقه الیوسفیه هستند تا زمینه را برای رسیدن به منطقه راهبردی جرف الصخر در شمال استان بابل فراهم کنند.

17-07:43
26

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها