عضو جبهه دموکراتيک فلسطين:

رژيم صهيونيستي از تغييرات منطقه به هراس افتاده است

رژيم صهيونيستي از تغييرات منطقه به هراس افتاده است
جمعه 16 ارديبهشت 1390 - 11:44

يکي از اعضاي دفتر سياسي جبهه دموکراتيک فلسطين گفت: رژيم صهيونيستي از تغييرات جاري در منطقه به هراس افتاده است و انجام پنجمين مانور اين رژيم در سرزمين اشغالي فلسطين گواه اين مدعا است.

"علي فيصل" در مصاحبه با شبکه خبري العالم اظهار داشت: مانور رژيم صهيونيستي در سرزمين اشغالي فلسطين براي پنجمين بار نشان دهنده ترس و نگراني مسئولان اين رژيم در سطح نظامي و غيرنظامي است و اين نگراني را مي توان در بخش‌ها و سطوح مختلف زندگي صهيونيست‌ها مشاهده کرد.

وي افزود: اين ترس و نگراني مسئولان صهيونيست بويژه پس از پيروزي مقاومت فلسطين در جنگ 22 روزه غزه و پيروزي مقاومت لبنان درجنگ 33 روزه در سال 2006 ميلادي افزايش يافته است.

فيصل همچنين به تحولات جاري منطقه اشاره کرد و گفت: اين تحولات بويژه در مصر موجب نگراني اساسی صهيونيست ها شده است چرا که تغييرات در مصر به طور مستقيم بر رژيم صهيونيستي تاثير مي گذارد.

اين عضو دفتر سياسي جبهه دموکراتيک فلسطين مبناي شکل گيري رژيم جعلي صهيونيستي را جنگ و تجاوزگري دانست و گفت که رژيم صهيونيستي همواره از مقاومت در هراس بوده است و هدف از پنجمين مانور در سرزمين اشغالي فلسطين نيز تلاش براي تقويت روحيه ضعيف صهيونيست ها است.

وي در بخش ديگري از گفتگوي خود با شبکه خبري العالم به امضاي توافقنامه آشتي ملي در فلسطين اشاره کرد و گفت: رژيم صهيونيستي از برقراري آشتي ملي بين فلسطيني ها  بسيار نگران است زيرا اين توافقنامه باعث تقويت وحدت فلسطيني ها و عملکرد سياسي واحد آنها و متمرکز کردن تلاش ها و مواضع فلسطيني ها براي مبارزه با این رژيم مي شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها