همکاری رژیم صهیونیستی با تروریستها در سوریه

همکاری رژیم صهیونیستی با تروریستها در سوریه
چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 14:41

انتقال تروریستهای مجروح از مناطق مرزي جولان در سوریه به داخل اراضی اشغالی فلسطین، از همكاري رژیم صهیونیستی و گروه‌هاي تروريستی در سوريه پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کانال‌10 رژیم صهیونیستی با پخش تصاويری از مراحل احداث پايگاهي نزدیک مرز سوريه در جولان تأکید کرد؛ این پايگاه متعلق به "گردان رصد اطلاعات نظامي"، و برای ايجاد "ديواري جديد" در اين منطقه ساخته شده است.
" بني گانتس‌" رئيس ستاد مشترك ارتش رژيم صهيونيستي گفت: "اميدواريم آرامش ادامه يابد؛ اما این امیدواری برنامه ما نيست، به همين سبب بايد عملا آماده باشيم و اطلاعات جمع آوري كنيم".
بر اساس گزارش کانال 10 رژيم صهيونيستي، در بيمارستان "‌زيو‌" شهر صفد، هفت سوري تحت نظارت امنيتي، دوره درمان را سپري مي كنند؛ این عناصر مسلح شنبه گذشته به این بیمارستان منتقل شدند.
" دكتر الكس لرنر " رئيس بخش ارتوپدي بيمارستان زيو اظهار داشت: "این افراد دچار شكستگي شده و با ترکش مجروح شده اند. من از آن ها شنيدم كه به زبان عربي مي گفتند: متشكريم و اين به آن معني است كه درمان ما بر روي آن ها ثمربخش بوده است".
کانال 10 رژیم صهیونیستی تأکید کرد، اين سومين بار در 10 روز گذشته است كه افرادي از مرزهاي سوريه و اراضی اشغالی عبور مي كنند.
" غالب قنديل " تحليل گر سياسي در گفت و گو با برنامه "العین الاسرائیلیه" شبکه العالم، اظهار داشت: همكاري و همراهي رژيم صهيونيستي با گروه هاي مسلح در سوريه كاملا مشخص است، و روز به روز موارد بيشتري از اين همكاري‌ها فاش مي شود.
وي تاكيد كرد: رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی کانالی را برای حمايت امنيتي از گروه هاي مسلح سوري ایجاد کرده كه قاچاق سلاح از طريق آن صورت مي گيرد. ارتش سوريه بارها نزديك اين کانال با گروه هاي مسلح درگير شده است، اما وقتي به اين کانال شليك مي كرد، نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی نیروهای ارتش سوریه خمپاره شلیک مي كردند.
غالب قنديل خاطر نشان كرد: در واقع رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که در كشورهاي عربي جای پایی برای خود باز کند؛ به همين سبب حتي جزئيات كمك به گروه هاي مسلح سوريه در زمينه انتقال زخمي ها را علني كرد. شاخص ترين اقدام این رژیم در اين زمینه را بايد حمله هوايي به پايگاه پژوهشي سوريه در جمرايا دانست.
وي افزود: اگر نگاهي به عمليات گروه‌هاي مسلح در سوريه داشته باشيم، متوجه مي شويم حملات آن ها به اماكن و پايگاه‌ها در خدمت منافع رژیم صهیونیستی است.
غالب قندیل تأکید کرد: گروه هاي مسلح، مزدوراني برای اجرای برنامه هاي رژیم صهیونیستی در سوريه هستند.
قنديل اظهار داشت: افسران اطلاعاتي رژيم صهيونيستي ، با گروه هاي مسلح همكاري مي كنند.
26
 

پربیننده ترین خبرها