پل هوايي تل آويو ـ آنكارا عليه سوريه

پل هوايي تل آويو ـ آنكارا عليه سوريه
سه شنبه 22 اسفند 1391 - 23:16

کارشناس امور رژیم صهیونیستی تأکید کرد، این رژیم برای رساندن محموله‌های سلاح به مخالفان در مناطق مرزی نزدیک به سوریه، بین ترکیه و اراضی اشغالی پل هوایی ایجاد کرده است.

"محمد منصور" روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه العالم درباره هشدار فرمانده ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر افزایش حضور گروه‌های تروریستی در سوریه، اظهار داشت: صهیونیستها برای رساندن محموله‌های سلاح به دست مخالفان و مراکز آموزشی در مناطق مرزی اطراف سوریه و اردن، بین ترکیه و اراضی اشغالی فلسطین پل ارتباطی هوایی ایجاد کرده اند.
"محمد منصور" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: صهيونيستها از حضور گروههاي تروريستي در سوریه ترسی ندارند، چرا که صهیونیستها با دادن اطلاعات رفت و آمد نیروهای سازمان ملل زمینه ربودن 21 سرباز فليپيني این سازمان را براي تروریستها نزديك منطقه جولان سوريه فراهم كردند.
محمد منصور با اشاره به نیاز صهیونیستها به القاعده و جبهه النصره، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی روابط محکمی با گروهک جبهه النصره دارد زیرا به این گروهک تروریستی نیاز دارد، همانطور که آمریکا در گذشته مدتی به طالبان در افغانستان نیاز داشت، ولی پس از یورش به این کشور نابودی این گروه را آغاز کرد.
اين كارشناس امور رژيم صهيونيستي در عين حال گفت: با توجه به سخنان يكي از فرماندهان نظامي صهيونيستي و نيز نشست هفته گذشته لابي صهيونيستي "آيپك" در آمريكا و بحثها و گفتگوها درباره حمله به سوريه، پيداست كه صهيونيستها مي خواهند مانند گذشته در پس پرده بمانند و طرفهاي عربي و غير عربي را براي اجراي نقشه هاي خود برانگيزانند.

16:36

پربیننده ترین خبرها