خبرسازی صهیونیستها درباره پهپاد ادعایی ادامه دارد

خبرسازی صهیونیستها درباره پهپاد ادعایی ادامه دارد
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 14:16

محافل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی همچنان مدعی هستند پهپاد ادعایی متعلق به حزب الله بوده، این در حالی است که مسئولان حزب الله رسما این ادعای صهیونیستها را تکذیب کرده اند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "نیر دفوری" گزارشگر کانال دو رژیم صهیونیستی مدعی شد: "برای دومین بار اسرائیل پهباد حزب الله را بر فراز بندر حیفا شناسایی کرد."
"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با تلویزیون این رژیم، پرواز این پهپاد بر فراز فلسطین اشغالی را امری بسیار خطرناک و تجاوز آشکار دانست.
وی همچنین گفت: "ما همه راههای ممکن را برای حمایت اسرائیلیها از حملات احتمالی این هواپیماهای بدون خلبان بعمل می آوریم."
گزارشگر کانال دو تأکید کرد: "بنی گانتز رئیس ستاد ارتش در کنفرانس هرتزیلیا تاکیده کرده است، حزب الله به وسعت یک ناو جنگی، پهباد در اختیار دارد."
این گزارشگر مدعی شد: "این پهباد از بیروت به پرواز درآمده و به نظر می رسد یک تیم ایرانی آن را ارسال کرده‌اند نه عناصر حزب الله."
"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان دیشب در سخنانی که به صورت زنده از شبکه العالم پخش شد تأکید کرد: حزب الله در حال حاضر این نوع هواپیما را ارسال نکرده، و با توجه به حساسیت اوضاع منطقه با صدور بیانیه ای دقیق ارسال این هواپیما را تکذیب کرد.
وی افزود: اکنون سئوال بزرگ اینجا است که اگر حزب الله این هواپیما را نفرستاده، پس چه کسی مسئول ارسال آن است؟. تا این لحظه صهیونیست‌ها فیلم یا صحنه‌ای ضبط شده از سرنگونی هواپیمای مورد ادعا را ارائه نکرده اند؛ و در رسانه‌ها اعلام نشده که آیا آنها لاشه هواپیمای ادعایی را یافته‌اند یا خیر؟.
سید حسن نصرالله اظهار داشت: همگان می دانند که حزب الله این شجاعت را دارد که مسؤولیت هرکاری را که انجام می‌دهد برعهده بگیرد، به ویژه اینکه اگر آن کار ضد دشمن صهیونیستی باشد .. این اتهامات برای ما اهمیتی ندارد و آنچه که درباره این هواپیما گفته شد از ارسال هواپیمای ایوب که به تأسیسات دیمونا نزدیک شد و حزب الله مسؤولیت آن را برعهده گرفت، مهمتر نیست!.

پربیننده ترین خبرها