صهیونیستها در کشف "خطوط قرمز" سردرگم شدند

صهیونیستها در کشف
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 10:43

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به مواضع متناقض مسئولان این رژیم در خصوص برنامه هسته‌ای ایران، تأکید کرد که "خطوط قرمز" ترسیم شده در این زمینه به موضوع پیچیده ای تبدیل شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال دو رژیم صهیونیستی گفت: "خطوط قرمزی که اسرائیل در زمینه فعالیتهای هسته‌ای ایران ترسیم کرده بود، به موضوع پیچیده‌ای تبدیل شده است؛ تنها یک هفته پس از اظهارات عاموس یدلین رئیس سابق "أمان" ( اطلاعات امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی) مبنی بر عبور ایران از خطوط قرمزی که نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل مشخص کرده بود، رئیس کابینه در جلسه فراکسیون لیکود-بیتنا در کنست،  مطالبی کاملا متضاد با اظهارات رئیس سابق امان مطرح کرد".
تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش بخشی از اظهارات نتانیاهو را پخش کرد.
نتانیاهو گفت: "تهدیداتی که امنیت اسرائیل را به چالش می کشد در حال گسترش است، ایران هموراه برنامه هسته ای خود را پیش می برد؛ اما ایران هنوز از خط قرمزی که در مجمع عمومی سازمان ملل مشخص شد، عبور نکرده است".
وی با این حال مدعی شد: "ایران به صورت برنامه ریزی شده در حال نزدیک شدن به خطر قرمز است".
گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "داگان رئیس سابق موساد و ایهود اولمرت نخست وزیر سابق در کنفرانس جورزالیم پست،  اظهارات نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه را در خصوص فعالیتهای هسته ای ایران، مبالغه آمیز خواندند".
اولمرت در این کنفرانس گفت: "من با ادعای آنان که می گویند ایرانی‌ها در زمینه فعالیتهای هسته‌ای به خط قرمز رسیدند، مخالفم. به نظر من ایرانی‌ها هنوز به خط قرمز نرسیده اند."
وی ادامه داد: "تا رسیدن به خط قرمز هنوز زمان بسیاری باقی مانده است."

پربیننده ترین خبرها