پویش ده روزه "بحرین پایتخت شکنجه"

پویش ده روزه
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 20:58

العالم - به دنبال جلوگیری رژیم بحرین از سفر گزارشگر ویژه بین المللی در امور شکنجه به این کشور، جمعیت وفاق ملی بحرین مبارزه گسترده ده روزه ای را با عنوان" بحرین پایتخت شکنجه" آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت وفاق ملی بحرین، این پویش (فعالیت گروهی) را از امروز (چهارشنبه) به مدت ده روز آغاز کرده و طی آن انواع شکنجه های رژیم آل خلیفه علیه انقلابیون که به کشته شدن بیش از 100 نفر در داخل و خارج از زندان های این رژیم منجر شده، فاش می شود.

جمعیت وفاق ملی بحرین در این پویش از اسناد کمیته حقیقت یاب بسیونی برای بیان موارد مختلفی از شکنجه انقلابیون بحرینی در زندان های رژیم آل خلیفه استفاده می کند.

به گفته انقلابیون بحرین، شکنجه در این کشور، سیاستی متداول و برنامه ریزی شده است و دستگاه های امنیتی به وفور برای گرفتن اعتراف های دروغین از انقلابیون استفاده می کنند و در بسیاری از موارد این شکنجه ها به تصویر کشیده شده است.

الوفاق در این پویش گزارش های بین المللی متعددی در بیان بیش از 40 سال شکنجه در بحرین با استناد به بیانیه های رسمی ارائه و ثابت می کند که شکنجه دستگاه های امنیتی رژیم آل خلیفه در بحرین از اوایل سال 2013  تا ماه جاری میلادی بسیار تشدید شده است.

خاطرنشان می شود که رژیم بحرین تاکنون چند با از ورود گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور شکنجه به این کشور جلوگیری کرده و به اعتقاد انقلابیون این امر بیانگر ترس رژیم آل خلیفه از نتایج این سفر است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها