بی اعتمادی انقلابیون به کمیته "حقیقت‌یاب" رژیم بحرین

بی اعتمادی انقلابیون به کمیته
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 21:27

منامه، العالم – عضو دبیرخانه جمعیت وفاق اسلامی بحرین گفت: این جمعیت به کمیته حقیقت یاب تشکیل شده از سوی رژیم آل خلیفه برای بررسی حمله به منزل آیت الله شیخ "عیسی احمد قاسم" اطمینان ندارد.

 "مجید میلاد" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، افزود: جمعیت وفاق اسلامی بحرین به دنبال حمله نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، برای ادامه روند گفت وگوهای ملی و یا خروج از آن تصمیم گیری خواهد نمود.   


وی همچنین با اشاره به سخنان عبدالله الغریفی درباره بازنگری در استراتژی انقلابیون بحرینی، اظهار داشت: به خاطر تعدی نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی  قاسم، استراتژی هایی وجود دارد که می توان درباره آن تجدید نظر نمود.


میلاد، سقف مطالب مندرج در سند منامه و سخنرانی و تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین را از مهمترین این استراتژیها دانست، به ویژه آن که رژیم آل خلیفه، مقدسات را نقض کرده است.  

       
عضو دبیرخانه جمعیت وفاق اسلامی بحرین با اشاره به حملات چندین باره نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم، تصریح کرد: شیخ عیسی نه فقط یک شخصیت بحرینی بلکه یک مرجع اسلامی است که خواستگاه ارزشمندی در جهان اسلام دارد. 


وی در ادامه با اشاره به گزارش بیسونی، خاطر نشان کرد: بسیونی در گزارش خود به سیاست برنامه ریزی شده در زمینه دستگیری شهروندان بحرینی با شرایط نامناسب در سحرگاه اشاره کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها