تروریست های سوري در طرابلس لبنان لانه كرده اند

تروریست های سوري در طرابلس لبنان لانه كرده اند
جمعه 3 خرداد 1392 - 13:01

درگيري هاي مسلحانه چهارشنبه (اول خردادماه) در مناطق باب التبانه و جبل محسن شهر طرابلس در شمال لبنان كه مرتبط با بحران سوريه است، 6 كشته و 40 زخمي برجاي گذاشت.

مهدي مصطفي عضو حزب دموكراتيك عرب در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: نيمي از افراد مسلح فعال در منطقه جبل محسن، عضو گروه "ارتش آزاد سوريه" و "گروه هاي تكفيري مرتبط با افراد مسلح فعال در منطقه القصير سوريه" هستند.

 

نادرغزال شهردار طرابلس نيز در گفتگو با گزارشگر شبكه خبري العالم، بر لزوم برقراري امنيت و مقابله با قانون شكنان در طرابلس تأكيد و خاطرنشان كرد: دولت براي برقراري امنيت و مقابله با قانون شكني بايد همه مناطق را تحت كنترل خود داشته باشد.

 

راهكار سياسي تاكنون نتوانسته به درگيري هاي طرابلس پايان دهد و ارتش نيز ناتوان تر از آنست كه به ناامني اين شهر پايان دهد و اعلام مي كند كه مقابله قاطعانه با عاملان درگيري ها تاكنون بي فايده بوده است.
پس از درگيري‌هاي شبانه ميان دومنطقه "جبل محسن" و "باب التبانه" در شهر طرابلس و كشته و زخمي شدن شماري از افراد، هم اكنون آرامش شكننده اي بر اين شهر حمكفرما است.

 

مصباح الاحدب نماينده سابق پارلمان لبنان در مصاحبه با گزارشگر العالم گفت: ارتش لبنان بايد با افراد مسلحي كه از شليك انواع گلوله هاي نيمه سنگين نيز ابايي ندارند، مقابله كند و از كشتن شهروندان بي گناهِ فراري از مناطق درگيري، به بهانه مقابله با گروه هاي مسلح، اجتناب كند.

Swh -05-15-43

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها