معاون دبیر کل حزب الله لبنان:

سوریه پل ارتباطی مقاومت است

سوریه پل ارتباطی مقاومت است
جمعه 10 خرداد 1392 - 13:57

العالم، بیروت - معاون دبیرکل حزب الله لبنان، سوریه را پل ارتباطی بین ایران، حزب الله و مقاومت فلسطین دانست و گفت: غرب می خواهد با هدف قرار دادن این پل، در مرحله بعدی تک تک اعضای مقاومت را هدف قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ نعیم قاسم در سخنانی در حسینیه البرجاوی در منطقه بئرحسن، اظهار داشت: آمریکا از درگیری ها در سوریه و گروه های مسلح حمایت کرد و شماری از کشورهای منطقه و عربی را برای ویران کردن سوریه به کار گرفت تا طرح خاورمیانه جدید خود را عملی کند؛ طرحی که هدف آن تجزیه کشورهای منطقه و تبدیل آنها به عنوان آلت دست خود و اسرائیل است.

 

وی افزود: مقامات آمریکایی و اسرائیلی و سران عناصر مسلح همه خواستار قطع پل ارتباطی میان ایران، حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین یعنی سوریه هستند تا بتوانند رویکرد مقاومت در منطقه را هدف قرار دهند و به نوبت اعضای مقاومت را هدف بگیرند.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: آنها می خواهند حکومتی در پناه اسرائیل را جایگزین بشار اسد کنند، اما حزب الله، پشتیبانی از مقاومت را وظیفه خود می داند و نمی گذارد آتش سوریه دامنگیر لبنان شود زیرا پیامدهای این آتش، لبنان، اردن، عراق، ترکیه و سراسر منطقه را در خود می سوزاند.

 

شیخ نعیم قاسم در پایان تاکید کرد: حزب الله، اقداماتی دفاعی با رویکردی راهبردی به منظور دفاع از عقبه مقاومت و حمایت از این خط را در دستور کار قرار داده است تا آمریکا و رژیم صهیونیستی نتوانند اهداف خود را در این منطقه محقق سازند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها