شکست سنگین تروریستها مقابل حزب الله لبنان در بقاع

شکست سنگین تروریستها مقابل حزب الله لبنان در بقاع
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 12:07

تروریستهای جبهه النصره در درگیری با نیروهای مقاومت لبنان در منطقه بقاع شکست سنگینی را متحمل شدند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع رسانه ای تأکید کردند دهها نفر از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره و عناصر گروه موسوم به ارتش آزاد با حمله به شهر بعلبك در منطقه بقاع لبنان قصد ورود به این شهر را داشتند که با نیروهای مقاومت لبنان مواجه شدند.
تروریستها شبانه قصد داشتند پس از ورود به شهر بعلبك در مناطق مرتفع و راهبردی بقاع مستقر شوند. به گفته منابع امنيتي لبنانی كه شماري از افراد مسلح در جريان تلاش براي نصب سكوهاي پرتاب راكت به سمت مناطق لبنان به هلاکت رسیدند.
اين درحالي است كه ارتش سوريه نيز به عمليات خود عليه افراد مسلح در مناطق مختلف اين كشور ادامه مي دهد و خسارتها و تلفاتي را به آنها وارد كرده است
گروه موسوم به ديدبان حقوق بشر سوريه نیز از كشته شدن 28 فرد مسلح از جمله عبدالهادي ميزانازي فرمانده گروه تروریستی موسوم به "گردان انصار سنت و شريعت" در جريان درگيري ها در مناطق واقع بين "تلبيسه" و "الحوله" خبر داد.
بر اساس این گزارش، این درگیری ها نزدیک حومه "الزبداني" و "يبرود" در استان "ريف دمشق" و همچنين اطراف شهر بعلبك و برخي مناطق مرزي مشترك بين دو كشور روی داده است.
يك منبع امنيتي نیز اعلام کرد كه پيش از درگيري هاي شبانه ياد شده، چند فروند موشك از منطقه مرزي بين سوريه و لبنان به شهرك هاي منطقه بعلبك اصابت كرد.
اين اولين باري است شهر بعلبک هدف موشک قرار می گیرد. عناصر گروه موسوم به ارتش آزاد در هفته هاي گذشته روستاهاي منطقه الهرمل نزديك بعلبك را هدف قرار داده بودند.
دیروز همچنین ارتش سوريه با گروههاي مسلح در كشتزارهاي اطراف شهرك المليحه در ريف دمشق نيز درگير شد و يك مركز افراد مسلح نيز در غرب شهرك الشيفونيه منهدم گرديد.
ارتش در مناطق "الخضراء"، "ربيعه"، "بيت عوان" وغمام در ريف لاذقيه نيز مخفيگاههاي افراد مسلح را هدف قرار داد.
درهمين راستا، ارتش سوريه بعد از نبرد با افراد مسلح منطقه الوسطاني در ريف حماه را به كنترل خود درآورد.
نیروهای ارتش همچنين محل تجمع افراد مسلح در منطقه شمال غربي شهر حمص را هدف قرار داده و با يك گروه مسلح كه به فرودگاه نظامي ابوالظهور نفوذ كردند، درگير شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها