توطئه بحرین و صهیونیستها ضد حزب الله لبنان

توطئه بحرین و صهیونیستها ضد حزب الله لبنان
جمعه 17 خرداد 1392 - 17:08

منابع آگاه از برنامه ولیعهد رژیم بحرین برای دیدار با یک مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی در آمریکا خبر دادند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه فلسطینی "المنار" فاش کرد، "سلمان بن حمد آل خلیفه" قرار است در سفر به واشنگتن با یک مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی دیدار کند.
المنار به نقل از منابع آگاه تأکید کرد: این نخستین دیدار از این نوع نخواهد بود، و ده ها درخواست از کشورهای عربی برای دیدار با مسؤولان رژیم صهیونیستی به دفتر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم مطرح شده و نتانیاهو در حال بررسی این درخواست ها است.
این منابع پیش بینی کرده اند که "یووال شتاینس" وزیر امور راهبردی و اطلاعاتی کابینه رژیم صهیونیستی نقش بارزی را در اجرایی کردن این درخواست‌ها بر عهده دارد.
به گفته این منابع، دیدار ولیعهد بحرین با مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی در سایه فعالیت گسترده برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در سطح امنیتی و سیاسی از چند هفته گذشته برای تحت فشار قرار دادن حزب الله لبنان است. تا مقاومت لبنان را تروریست معرفی کرده و همه کشورها با مقاومت بر همین اساس رفتار کنند؛ امری که به معنای ارتباط منافع رژیم صهیونیستی و این کشورهای عربی در حاشیه خلیج فارس است.
این منابع خاطرنشان کردند: تل آویو مواضع اخیر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را فرصت بزرگ و مهمی برای خود جهت افزایش روابط امنیتی و سیاسی با این کشورها می داند.

پربیننده ترین خبرها