تحلیلگر لبنانی:

آمریکا در سوریه در امان نخواهد بود

آمریکا در سوریه در امان نخواهد بود
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 11:55

العالم، بیروت - کارشناس و تحلیلگر سیاسی لبنانی،گفت: هشدار روسیه به آمریکا برای خودداری ازمداخله نظامی در سوریه نشان می دهد که آمریکا از تبعات نبرد سرنوشت ساز روسیه در امان نخواهد بود.

"حکمت شحرور" کارشناس و تحلیلگر سیاسی لبنانی به شبکه خبری العالم، گفت: مسکو به غرب درباره پیامدهای حمایت از تروریسم در سوریه و دیگر مناطق جهان هشدار داده است.
شحرور ادامه داد: پوتین گفته غربی ها اشتباه کرده اند، چون دمکراسی مورد ادعای آنها منجر به هرج و مرج شده است و لیبی بهترین گواه برای این مدعاست.

وی خاطر نشان کرد: به گفته ولادیمیر پوتین، تحولات سوریه به سوی اصلاحات در حال حرکت است، لذا جنگ باید تمام شود و نقشه راه حل مسالمت آمیز که در ژنو 1 آغاز شد در ژنو 2 ادامه یابد.
شحرور با اشاره به موضع ثابت پوتین در سوریه افزود: مسکو بیش ازهر مکان دیگر در جهان با نیرنگ اروپایی آمریکایی مواجه بوده است و به همین علت به افشای جنایات تروریستهای مورد حمایت غرب پرداخته است.

شحرور گفت: هشدار روسیه به انعطاف پذیرتر شدن آمریکا در برابر راهکار مسالمت آمیز بحران سوریه کمک می کند، چون مداخله نظامی در سوریه تنش را در فلسطین، کشورهای عربی و سرزمین های اشغالی افزایش خواهد داد و آمریکا از نبرد سرنوشت ساز سوریه در امان نخواهد بود.

اخیرا هنری کیسینجر وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا درباره پیامدهای مداخله این کشور در سوریه به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا هشدار داده است.

وی در مصاحبه با سی ان ان گفته است: ما نباید درگیر امری شویم که پیامدهای آن را به درستی نمی‌دانیم و نمی‌توانیم نتیجه آن را به درستی مدیریت کنیم.
11-23:41

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها