ساخت صدها واحد صهیونیست جدید در کرانه باختری

ساخت صدها واحد صهیونیست جدید در کرانه باختری
پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 - 14:54

رژیم صهیونیستی طرح احداث صدها واحد مسکونی در شمال کرانه باختری و صدور مجوز برای واحدهای مسکونی غیرقانونی در شهرک صهیونیست نشین " ایتامار" را تصویب کرد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" تاکید کرد که این رژیم با طرح احداث 538 واحد مسکونی جدید، در شهرک صهیونیست نشین ایتامار و صدور مجوز برای 137 واحد مسکونی غیرقانونی ِ فاقد مجوز موافقت کرده است.

این نشریه صهیونیستی همچنین از ارائه طرح های دیگری پرده برداشت که بر اساس آن 550 واحد مسکونی در شهرک صهیونیست نشین "بروشین" ساخته می شود. این در حالی است که صدور مجوز برای این طرح در ماه آوریل گذشته، با واکنش اتحادیه اروپا و ابراز نگرانی غرب در قبال این طرح مواجه شده بود.

"نبیل ابوردینه" سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به این مصوبه جدید کابینه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: تصمیمات جدید "اسرائیل" برای احداث واحدهای مسکونی در شمال کرانه باختری، به مثابه به باد دادن تلاش های آمریکا برای ازسرگیری فرایند سازش است.

وی تاکید کرد: ما این اقدام جدید "اسرائیل" را اقدامی چالش زا و خطرناک تلقی خواهیم کرد که همه تلاش های دولت آمریکا را به باد می دهد.

26

پربیننده ترین خبرها