وزیر کشور: مشارکت در انتخابات، دشمن را ناامید کرد

وزیر کشور: مشارکت در انتخابات، دشمن را ناامید کرد
جمعه 24 خرداد 1392 - 17:10

العالم، تهران - وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ایرانیان امروز با وحدت ملی، حماسه سیاسی آفریدند و این گونه سیلی محکمی به دشمنان زدند و آنان را ناامید ساختند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مصطفی محمد نجار وزیر کشور در گفتگو با العالم هر گونه تخلف در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد و گفت: مدت رای گیری بر اساس قانون، از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر است، اما امکان تمدید آن بر اساس ضرورت و گستردگی شرکت مردم در انتخابات وجود دارد.

نجار ادامه داد:مشکلاتی جزیی وجود داشت که از سوی وزارت کشور حل شد.

مصطفی محمد نجار افزود: شمار زیادی از رای دهندگان قبل از ساعت 8 صبح با لبیک گفتن به دعوت مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات در صف ایستاده بودند.

وزیر کشور ایران گفت: این روزی بزرگ برای ملت ایران است، چون انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر به طور همزمان برگزار می شود و مسئولان ذی ربط تمام امکانات لازم به منظور شرکت مردم در انتخابات را فراهم ساختند و بر اساس گزارشهای رسیده، مردم با شور و شوق فراوان در انتخابات شرکت کردند.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه امروز، روز حماسه سیاسی از سوی ملت بزرگ ایران باشد، گفت: مردم شرکت حماسی در انتخابات داشتند، ایران دارای 31 استان است که هر یک به مثابه یک کشور است، مانند استان فارس که به تنهایی 14 منطقه دارد. 
به گفته نجار، نامزدهای انتخابات، نمایندگان آنان، کمیته های اجرایی و ناظران، با طور گسترده با وزارت کشور همکاری کردند.  

وی یادآور شد: پیام انتخابات آن است که ملت ایران ملتی زنده، پویا، پرانرژی و حاضر در  صحنه است و آمده تا در تعیین سرنوشت خود و تصمیم گیری شرکت داشته باشد، این نشان می دهد ملت ایران با تمام طوایف، اقوام و مذاهبش در سایه مردم سالاری دینی و بر اساس قانون اساسی انتخابات را برگزار می نماید.

مصطفی محمد نجارافزود: ایرانیان امروز با یکدیگر حماسه سیاسی و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند تا ملتهای جهان ببینند که ملت ایران به رغم تمام توطئه ها و تبلیغات رسانه های جهانی برای ناامیدکردن این ملت و دورساختشان از صندوقهای رای گیری، سیلی محکمی به دشمنان زدند و آنان را ناامید ساختند.
14-11:33
 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها