نماینده سوری: غرب به دنبال ویران کردن سوریه است

نماینده سوری: غرب به دنبال ویران کردن سوریه است
سه شنبه 28 خرداد 1392 - 22:51

نماینده مجلس سوریه، گفت: غرب راه حل نظامی را بر راه حل سیاسی ترجیح می دهد، زیرا راه حل نظامی و ویرانی سوریه به نفع رژیم صهیونیستی است.

" بدیع صقور" روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: وقتی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا متوجه شد به دلیل مخالفت روسیه نمی تواند در سوریه منطقه پرواز ممنوع ایجاد کند، به مسلح کردن مخالفان دولت سوریه روی آورد تا این کشور را ویران کند.

نماینده مجلس سوریه با اشاره به این که آمریکا خواهان راه حل سیاسی برای برون رفت سوریه از بحران نیست، خاطر نشان کرد: اگر آمریکا خواهان راه حل سیاسی بود، می بایست از پشتیبانی از گروه های مسلح دست می کشید.

وی افزود: آمریکا از طریق عربستان مخالفان سوری را مسلح می کند و این اقدام نشان از دوگانگی سیاست های آمریکا دارد که از یک سو خواهان راه حل سیاسی است و از سوی دیگر به تروریست ها سلاح می دهد.

بدیع صقور با اشاره به استقبال سوریه از کنفرانس ژنو 2 خاطرنشان کرد: روسیه در مواضع خود صادق است اما غربی ها و به ویژه آمریکا، انگلیس و فرانسه اصرار دارند که کنفرانس را به ناکامی بکشانند.

وی تاکید کرد: رهبری سوریه با ایستادگی در کنار دولت و مردم و پشتیبانی از حق ملت برای تعیین سرنوشت، فشارهای غرب را ناکام گذاشت.

بدیع صقور اظهار داشت: همان طور که پوتین در دیدار با اوباما گفت، مسکو مردم و دولت قانونی سوریه را تنها نخواهد گذاشت و حق مردم سوریه در تعیین سرنوشتشان را به رسمیت می شناسد.

18-11:36
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها