افزایش شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن

افزایش شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن
پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 - 19:22

العالم - مرکز فلسطینی تحقیقات امور اسرائیل اعلام کرد : رژیم اشغالگر قدس شروع به احداث بیش از 10 هزار واحد مسکونی جدید در شهرک های واقع در کرانه باختری رود اردن کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این مرکز تحقیقاتی ادعای توقف شهرک سازی را تکذیب کرد و افزود : شهرک سازی در سه ماهه اول سال 2013 نسبت به مدت مشابه سال 2012 یکصد و هفتاد و شش درصد (176%) افزایش یافته است. 

مرکز تحقیقات اموراسرائیل اعلام کرد : مرکز آمار اسرائیل در گزارش روز 30 مه گذشته خود اذعان کرد که احداث 10 هزار و 300 واحد مسکونی جدید در سه ماهه اول سال 2013 آغاز شده است .

شهرک سازی در قدس در سه ماهه اول سال 2013 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز چهل و هشت درصد (48%) افزایش داشته است .

مرکز فلسطینی تحقیقات امور اسرائیل که مقرش در شهر رام الله است ، افزود : گسترش شهرک سازی دروغگوئی رسانه های اسرائیل را که مدعی توقف شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن و قدس شرقی از اوایل سال 2013 به دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هستند ، ثابت می کند .

مرکز فلسطینی مذکور افزود : هم اکنون 166 شهرک اسرائیلی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن وجود دارد علاوه بر این ؛ اسرائیلی ها بیش از یکصد شهرک را بدون مجوز کابینه اسرائیل در ارتفاعات شمالی تا جنوبی کرانه باختری رود اردن احداث کرده اند .

پربیننده ترین خبرها