لیبرمن: غزه باید دوباره اشغال شود

لیبرمن: غزه باید دوباره اشغال شود
دوشنبه 3 تير 1392 - 18:48

وزیر خارجه پیشین و رییس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت کنیست (پارلمان)اسراییل، پس از شلیک موشک ها از نوار غزه به اسراییل، خواستار اشغال مجدد نوار غزه شد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "اویگدور لیبرمن" در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی تاکید کرد: راهی به جز بررسی کنترل دوباره نوارغزه و پاکسازی فراگیر آن وجود ندارد، بویژه که حماس نمی خواهد وجود دولتی یهودی در خاک اسراییل را به رسمیت بشناسد.

وی افزود: اگر اسراییل به حملات از سوی نوار غزه پاسخ ندهد، جنبش حماس پس از دو سال جنگنده ها و صدها موشک در اختیار خواهد داشت که می تواند مراکزی در تل آویو و شاید در نتانیا را نیز هدف قرار دهد.

لیبرمن در عین حال افزود: از موضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل، و موشه یعلون وزیر جنگ در خصوص این امر اطلاعی ندارد.

اما یک منبع نزدیک به کابینه رژیم اشغالگر در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه "ما از اظهارات لیبرمن بی نیاز هستیم"، گفت: اسراییل سیاست آشکاری در برخورد با تیراندازی از نوار غزه در پیش گرفته و ارتش می داند که برای بازگرداندن آرامش چه باید بکند.

وی افزود: اگر نیاز به اقدامی در نوار غزه باشد، خبرهای آن در برنامه های خبری منتشر نخواهد شد.

"زهافا گلئون" رییس حزب میرتس و عضو کنست در خصوص سخنان لیبرمن خاطرنشان کرد که وی طبل جنگ را به صدا در آورده و از لحاظ سیاسی، غیرمسوولانه عمل می کند.
 

پربیننده ترین خبرها