بیانیه حزب الله در محکومیت اقدامات شیخ تکفیری

بیانیه حزب الله در محکومیت اقدامات شیخ تکفیری
دوشنبه 3 تير 1392 - 23:22

حزب الله لبنان، تجاوز گروهک احمد الاسير شيخ تکفیری تندرو به نیروهای ارتش لبنان و مردم صيدا را كه منجر به شهادت و زخمي شدن دهها نفر از نظاميان و غيرنظاميان شد، محكوم كرد.

حزب الله در بيانيه اي كه امروز دوشنبه صادر كرد، با ابراز تاسف از آنچه ارتش و مردم صيدا با آن روبروشدند، تاکید کرد: اين جنايت كه منجر به كشته شدن جمعي از افسران و سربازان ارتش و نيز افراد غيرنظامي شد، در واقع تجاوزي عليه همه لبناني ها و هدف قرار دادن امنيت و حال و آينده آنهاست.

در بیانیه حزب الله تاکید شده است كه اين جنايت، اصلي ترين نهاد لبنان یعنی ارتش را كه تضمين كننده صلح و امنيت و ثبات كشور و حامي همه اقشار ملت لبنان است، هدف قرار داد.

در بخش دیگری از اين بيانيه آمده است: حزب الله با نهاد نظامي اعلام همبستگي مي كند و بر اين باور است كه تكرار اين جنايتها عليه ارتش لبنان براي هيبت و ابهت دولت و امنيت كل كشور خطري بس بزرگ است، از اين رو بايد مردم لبنان با گرايش های مختلف و در هر مسؤوليت و جايگاهي كه باشند، از ارتش حمايت كرده و همبستگي خود را با آن اعلام كنند.

حزب الله از مقامات ذيربط خواست تا همه تدابير لازم را براي جلوگيري از تكرار اين گونه تجاوزات اتخاذ كنند و جنايتكاران را به دست عدالت بسپارند.

حزب الله همچنين شهادت دليراني كه در دفاع از وحدت و صلح و ثبات لبنان به شهادت رسیدند، به نیروهای ارتش لبنان اعم از فرماندهان، افسران و سربازان تسليت گفت و برای خانواده هاي آنها صبر و براي مجروحان شفاي عاجل آرزو كرد و از خداوند متعال خواست تا لبنان و فرزندان مخلص آن را از هرگونه شرارت و بدي دور نگه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها