تحویل گزارش شکنجه در بحرین به سازمان ملل

تحویل گزارش شکنجه در بحرین به سازمان ملل
جمعه 7 تير 1392 - 20:31

جمعیت وفاق ملی بحرین، گزارش خود از شکنجه در زندان های این کشور را به گزارشگر ویژه شکنجه در سازمان ملل تحویل داد.

"هادی الموسوی" مسئول امور آزادی ها و حقوق بشر در جمعیت وفاق ملی بحرین، در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: این گزارش، حاوی اطلاعاتی درباره شکنجه شدگان بحرینی در زندان های رژیم آل خلیفه است.
وی درباره علت تهیه چنین گزارشی توسط جمعیت وفاق ملی بحرین گفت: رژیم آل خلیفه به گزارشگر ویژه شکنجه در سازمان ملل، اجازه ورود به بحرین نمی دهد؛ به همین سبب جمعیت وفاق ملی بحرین با تهیه این گزارش، زمینه را برای اطلاع این مقام بین المللی از اوضاع بحرین فراهم کرد.
الموسوی با انتقاد از رژیم آل خلیفه به سبب ادعای در دست داشتن کنترل کشور، خاطر نشان کرد: این ادعای رژیم آل خلیفه، ادعایی دروغین است زیرا مردم از مطالبات خود و محکوم کردن سیاست های اشتباه رژیم دست نخواهند کشید و رژیم، نخواهد توانست آن ها را آرام کند.
مسئول امور آزادی ها و حقوق بشر در جمعیت وفاق ملی بحرین در بیان جنایت های رژیم آل خلیفه، به تخریب مساجد اشاره کرد و گفت: این رژیم، با ادعای ملک خصوصی بودن ِ چند مسجد، آن ها را مصادره کرد. از سوی دیگر اقدام به تخریب 38 مسجد دیگر کرد و پس از مواجه شدن با اعتراضات گسترده، ادعا کرد که آن ها را بازسازی می کند، اما تاکنون هیچ اقدامی برای بازسازی این مساجد انجام نداده است.

28-14:40
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها