صفی الدین: تلاش برای کشاندن مقاومت به فتنه بیهوده است

صفی الدین: تلاش برای کشاندن مقاومت به فتنه بیهوده است
شنبه 8 تير 1392 - 20:23

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: با وجود همه اقدامات تحریک آمیزطایفه ای برخی گروهها بر ضد مقاومت، امکان ندارد اعضای مقاومت اسلامی لبنان با آنها درگیر شوند و به فتنه دامن بزنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، هاشم صفی الدین روز شنبه در یک مراسم یادبود درمنطقه جبشیت جنوبی گفت: وقتی ما برخی گروه های لبنانی را ابزار اجرایی طرح فتنه می نامیم، سخن به گزاف نگفته ایم و پیش گویی و تحلیل می کنیم، بلکه از واقعیتی ملموس سخن می گوییم.

وی تاکید کرد: هرگاه فتنه در یک زمان یا مکان خاص آغاز شود، سخنرانی های فتنه آمیز نیز بلافاصله در لبنان آغاز می شود.

به گفته صفی الدین، اثرات و تبعات درگیری های مسلحانه و حملات گروههای تکفیری وابسته به احمد الاسیر شیخ تکفیری صیدا هنوز به پایان نرسیده است.

وی تصریح کرد که گروه  14 مارس، از سلاح مقاومت انتقاد می کند در حالی که مشکل لبنان درگیری میان ارتش و احمد الاسیر است وسلاح  مقاومت هیچ ارتباطی به آنها ندارد  وهمواره تلاش براین بوده همه دروغها به گروههای مقاومت و  سلاح مقاومت نسبت داده شود تا مردم به مقاومت و اهداف آنان شک کنند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: جامعه و مردم لبنان و گروههای مقاومت، بزرگی خود و قدرت بالای خود در تحمل و صبر برای خدا را ثابت کرده اند، بنابراین افراد مغرض باید از اقدامات تحریک آمیز مذهبی بی نتیجه دست بردارند، زیرا تلاش های آنان تا کنون هیچ فایده ای نداشته است.

وی با خطاب قرار دادن برخی که اصراربر ادامه اشتباهات  ملی و انسانی خود دارند، گفت: تجربه ثابت کرده افزایش اقدامات تحریک آمیز از سوی تحریک کنندگان فتنه مذهبی بیش از پیش به خود آنان زیان  می زند.

صفی الدین افزود: اگرهدف این افراد، تحریک کردن گروههای مقاومت و کشاندن آنها به درگیری برای ایجاد  فتنه است، تجربه ثابت کرده که مقاومت و گروههای مقاومت هرگز وارد این بازی نمی شوند؛ و اگر هدف آنها بسیج کردن گروههای خودشان است، باز هم تجربه ثابت کرده با این اقدامات هیچ دستاوردی حاصل نمی شود.

وی با خطاب قرار دادن جریان 14 مارس گفت: شما مفاهیمی را به اعضای گروه خود القاء می کنید که واقعی نیست و حقیقت ندارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها