اردنی‌ها میوۀ اسرائیلی نمی‌خورند

اردنی‌ها میوۀ اسرائیلی نمی‌خورند
يکشنبه 9 تير 1392 - 19:22

فعالان حزبی و اتحادیه ها در اردن طی تجمعی در پایتخت این کشور، اعتراض خود را به واردات میوه و سبزیجات از اراضی اشغالی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، فعالان حزبی و اتحادیه ای در اردن با تحصن مقابل بازار اصلی میوه در شرق شهر امان، مخالفت خود را با واردات میوه و سبزیجات از شهرک های صهیونست نشین به اردن اعلام کردند.

پایگاه مرکز اطلاع رسانی فلسطین دراین باره نوشت: شرکت کنندگان دراین تجمع که شیخ "حمزه منصور" دبیر کل جبهه عمل اسلامی اردن نیز در آن حضور داشت، مخالفت خود را با هرگونه اقدامی که نشان از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد، اعلام کردند.

فعالان اردنی پیش از این نیز بارها با برگزاری تحصن های مختلف، مخالفت خود را با وارد کردن محصولات کشاورزی اسرائیلی از سرزمین های اشغالی به اردن اعلام کرده بودند، ولی این تحصن ها نتوانست برخی از تجار بزرگ اردنی را متقاعد کند که محصولات کشاورزی اسرائیلی را خریداری نکنند.

گفتنی است بازرگانان اردنی محصولاتی مانند انگور، انبه، آووکادو، هویج، فلفل، خربزه و هندوانه را از سرزمین های اشغالی وارد می کنند و در بیشتر موارد، بدون ذکر منبع اصلی و مبدأ اولیه این محصولات، آن ها را به مصرف کننده نهایی می فروشند.

پربیننده ترین خبرها