سرکوب مردم بحرین، طرح آمریکایی-صهیونیستی

سرکوب مردم بحرین، طرح آمریکایی-صهیونیستی
يکشنبه 16 تير 1392 - 21:44

بيروت، العالم- رئيس شوراي امناي علماي مسلمان در لبنان گفت: مسائل بحرين منحصر به اين كشور نيست و مشكل آن مشكل تمام كشورهاي عربي و اسلامي است.

شيخ احمد الزين روز یکشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: مشكل بحرين اختلاف ميان شيعه و سني نيست اما در مصر و چند كشور عربي ديگر شاهد اختلاف ميان احزاب و نيروهاي مذهبي هستيم.

الزين عامل اين اختلافات را وجود يك طرح امريكايي-اروپايي-اسرائيلي دانست كه درصدد استمرار بي ثباتي و ناآرامي در منطقه و یافتن فرصت كافي براي تكميل طرح توسعه طلبانه رژيم صهيونيستي است و این که در سایه آن آمريكا نیز بتواند به روند خود در چپاول ثروت نفتي و غيرنفتي كشورهاي خاورميانه و تثبیت پايگاههاي استراتژيك خود در مناطق مشرف به درياهاي منطقه ادامه دهد.

رئيس شوراي امناي علماي مسلمان در لبنان افزود: مشكل در بحرين ميان مردم و حكومت است و مسائل مربوط به كشورهاي عربي نيازمند يك نگرش صحيح علمي است.

وي خاطر نشان كرد: ما نياز به يك طرح نوين انساني-اسلامي داريم كه تمام طوايف و مذاهب و احزاب اعم از شيعه، سني، مسيحي و مسلمان را در بر بگيرد تا از اين طريق بتوانيم به پيشرفت امت اسلامي كمك كنيم و تمدن واقعي را كه نگهبان ارزشهاي انساني است به غرب بياموزيم.

شيخ احمد الزين تصريح كرد: ما با برادران ديني خود در بحرين و ساير كشورها همراهيم تا نگرش صحيح و مسالمت آميزي را كه باعث رشد امت اسلامي مي شود، گسترش دهيم.
tt-7-15:22

 

پربیننده ترین خبرها