ترفند جدید اشغالگران برای غصب زمینهای فلسطین

ترفند جدید اشغالگران برای غصب زمینهای فلسطین
پنج‌شنبه 20 تير 1392 - 08:46

العالم - دادگاه مرکزی رژيم صهيونيستی در قدس اشغالی با اعطای مجوز به شهرک نشينان صهيونيست برای کسب اطلاع از وضعيت اراضی فلسطينيان موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی با صدور حکمی به شهرک نشينان صهيونيست اجازه داده است تا درباره زمین هایی که مالکان آن فلسطينی هستند، اطلاعات کسب کنند که اين اقدام از 46 سال پيش تاکنون در کرانه باختری بی سابقه بوده است.

روزنامه عبری زبان هاآرتص نيز در اين باره نوشت: با توجه به احتمال جعل اسناد و اجرای معامله های دروغين درخصوص خريد و فروش اراضی از سوی شهرک نشينان صهيونيست به ويژه زمین هایی که مالکان فلسطينی آن در خارج از فلسطين به سر می برند، پيش از اين رژیم صهیونیستی اجازه نمی داد اين شهرک نشينان درباره زمين های فلسطينيان کسب اطلاعات کنند.

سازمان های توسعه شهرک های صهيونيست نشين اخيرا با مراجعه به اين دادگاه صهیونیستی به بهانه خريد اراضی نزديک به شهرک های صهيونيست نشين، خواستار کسب اطلاعات درباره مالکان اين اراضی شده اند.

موافقت قاضی دادگاه مرکزی قدس با درخواست اين سازمان های صهيونيستی سبب گسترش شهرک های صهيونيست نشين در مناطق رام الله، طولکرم و دره اردن خواهد شد.

سال گذشته يک افسر عالي رتبه دایره مدنی رژیم صهیونیستی متهم شده بود که اطلاعاتی را درباره اراضی فلسطينيان در اختيار شهرک نشينان صهيونيست قرار داده است و اين صهيونيست ها نيز با هدف تصرف اراضی فلسطينيان، اسنادی را جعل کرده بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها