تخریب مسجد امام صادق(ع) در بحرین

تخریب مسجد امام صادق(ع) در بحرین
جمعه 28 تير 1392 - 12:22

العالم - شبکه اطلاع رسانی سلماباد روز پنجشنبه تصاویر مربوط به تخریب و شکستن شیشه ها و دربهای مسجد امام صادق (ع) میدان سلماباد بحرین توسط نیروهای رژیم آل خلیفه را در پایگاه خبری توییتر منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "میثم السلمان" مسئول پرونده آزادی‌های مذهبی مرکز پیگیری حقوق بشر بحرین اظهار کرد : تخریب سی و هشت مسجد در اوقاف جعفری را جنایت بزرگی می دانیم  و حمله به هر مسجد و عبادتگاه را نیز جنایت می دانیم و از همه مردم بحرین صرف نظر از گرایش مذهبی و سیاسی می خواهیم که آن را محکوم کنند زیرا این اقدام توهین آشکاری به حرمت مساجد و ایجاد ترس و بیم میان شهروندان است.

وی گفت: زمان دقیق این جنایت و روش ان کاملا مشخص نیست اما جزئیات منتشر شده بیانگر این است که برخی گروههای مغرض در تلاشند تا کشور را به خشونت و برخورد میان گروههای مختلف مردم سوق دهند.

وی با محکوم کردن اقدام رژیم آل خلیفه در هدف قرار دادن ایستگاه  خودروهای یکی از مساجد در منطقه الرفاع نیز گفت: این اقدامات با روشهای  مسالمت آمیز مردم بحرین در تضاد است.

عصر دیروز یک خودرو در پارکینگ یکی از مساجد الرفاع منفجر شد.

وی از رژیم آل خلیفه و رسانه های رسمی خواست تا این مساله را به دور از هرگونه گرایش سیاسی و بدون اینکه رقبای سیاسی خود را متهم کنند، پی گیری کنند.

السلمان  گفت: همه باید روش سرکوب ها، حمله، تبعیض و نقض قوانین بین المللی حقوق بشر را محکوم کرده و بر غیرقانونی بودن آن تاکید کنند.

وی تاکید کرد: مردم بحرین باید با هوشیاری و دقت وتشخیص درست، از بروز فتنه های طائفی و وارد شدن به خشونت  بپرهیزند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها