الوفاق: بی‌اخلاقی‌ها در بحرین پایان یابد

الوفاق: بی‌اخلاقی‌ها در بحرین پایان یابد
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 18:16

العالم - جمعيت اسلامي وفاق بحرين با انتشار بیانیه ای از دولت بحرین و رژیم آل خلیفه خواست به اقدامات غیرقانونی و بی اخلاقی ها در جامعه پایان دهند و مردم را منشاء قدرت بدانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمعيت اسلامي وفاق بحرين با انتشار بيانيه اي اعلام کرد: اقليت در بحرين بر استبداد، قبضه قدرت و تصميم گيري ها اصرار مي ورزد و اكثريت مردم خواهان تحولات دموكراتيك و پايان ديكتاتوري كنوني در كشورشان هستند.

اين بيانيه با اشاره به پرونده سازي هاي رژيم بحرين عليه مخالفان، شکنجه در زندان های این کشور و طرح ادعاهاي كشف شبكه هاي خرابكارانه، می افزاید: همگان چگونگي اين پرونده سازي ها و تفكر پشت پرده آنها را مي دانند. این روند در طول سالهاي گذشته صحنه سياسي کشور را پیچیده کرده و باعث دور شدن از راه حل و تزلزل ثبات در بحرین شده است.

جمعيت وفاق با اشاره به پخش اعترافات یک مخالفان بحرینی از تلویزیون این کشور، این اعتراف و اعترافات مشابه را تحت شكنجه دانست و افزود: این سیاست ها كشور را وارد کشمكش شديد سياسي خواهد کرد.

در اين بيانيه آمده است: وزارت كشوري كه بايد از شهروندان محافظت كند به دستگاهي براي دشمني با مردم، سركوب،حمله، قتل و پیگرد شهروندان تبدیل شده است و حقوق انسانی و طبیعی مردم مصادره شده است.

در بيانيه جمعيت وفاق از رژیم آل خلیفه خواسته شده است به اقدامات غیر قانونی و غیر اخلاقی در کشور پایان داده شود و مردم منشا قدرت قرار گیرد.

جمعيت وفاق تاكيد كرد: شكنجه شهروندان و تداوم آن ايجاب مي كند مراجع بين المللي با اين امر مقابله كنند، زيرا رژيم بحرين با جلوگيري از ورود گزارشگر ويژه سازمان ملل در امر مبارزه با شكنجه به بحرين که در گزارش نهادهاي بين المللي به آن اشاره شده است، بر وجود شكنجه گري صحه گذاشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها