موفقیت‌های جدید ارتش سوریه در تعقیب تروریست‌ها

موفقیت‌های جدید ارتش سوریه در تعقیب تروریست‌ها
جمعه 28 تير 1392 - 18:49

ارتش سوریه ضمن ادامه پیگرد عناصر مسلح در مناطق القابون، برزه و حرستا در نزدیکی دمشق، مراکز تجمع آنان را نابود؛ و خودروهای حامل مسلسل های سنگین را منهدم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  یک گروه تروریست مسلح در منطقه برزه به دست نیروهای ارتش سوریه از پای در آمدند و مسلسل های سنگین آن ها منهدم شد.

یک منبع آگاه در ارتش سوریه با اعلام این خبر، افزود: نیروهای ارتش سوریه، پیگرد تروریست ها را در منطقه القابون ادامه دادند و شماری از آنان را کشته شماری دیگر را زخمی کردند و با یکی از واحدهای تروریست در نزدیکی میدان المناشر در منطقه جوبر درگیر شدند که در این درگیری نیز شماری از تروریست ها کشته و سلاح ها و مهماتشان نابود شد.

ارتش سوریه همچنین خسارت های سنگینی به عناصر مسلح جبهه النصره در نزدیکی زندان مرکزی حلب وارد کرد و تروریست های مستقر در دروازه منطقه صنعتی در الشیخ نجار و روستاهای مایر و منغ و اطراف حی الراشدین را به هلاکت رساند.

یک منبع آگاه نظامی در منطقه ریف ادلب از کشف تعدادی تونل 500 متری در منطقه بسنقول خبر داد که عناصر مسلح از آن برای تردد و انتقال سلاح و مهمات استفاده می کردند. نیروهای ارتش سوریه، شمار زیادی از عناصر تروریست را که در حال فرار از طریق این تونل ها بودند، به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین در منطقه عین عفا واقع در جاده دیر عدس کناکر در ریف درعا نیز مقادیر زیادی سلاح، مهمات، کارت های شناسایی و مدارک جعلی، مقادیر زیادی لیره سوریه و ریال عربستان سعودی، دستگاه های ارتباط و مواد منفجره از را پس از سرکوب عناصر تروریست، از آن ها مصادره کرد.

در همین چارچوب، یک منبع آگاه نظامی به خبرگزاری سوریه (سانا) گفت: شماری از عناصر مسلح در مناطق وادی السایح، الحمیدیه، الورشه و الخالدیه در شهر حمص کشته شدند.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها