هلاکت سرکرده تروریست‌های النصره در حمص + ویدیو

شنبه 5 مرداد 1392 - 20:00

نیروهای ارتش سوریه توانستند "ابوعثمان العراقی" یکی از سرکردگان گروهک تروریستی موسوم به "جبهه النصره" را در حمص به هلاکت برسانند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه های اینترنتی وابسته به گروه های مسلح فعال در سوریه خبر هلاکت ابوعثمان العراقی یکی از سرکرده های گروه های تروریستی موسوم به "جنود الحق" وابسته به جبهه النصره را در منطقه ریف حمص تایید کردند.

یگان های ارتش سوریه با یورش به گروه های مسلح مستقر در استان درعا نیز شماری از تروریست های مسلح از جمله شخصی موسوم به ابوشکیب سرکرده گروه "طلحه و زبیر" را به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش سوریه با ادامه عملیات خود، درمنطقه الشیفونیه در دوما، توانستند "راتب عوض" سرکرده گروه موسوم به "لواء الاسلام" و "ابوحسام" سرکرده یک گروه مسلح مستقر در این منطقه را به همراه چند تن از افراد مسلح به هلاکت برسانند.

سرکرده یک گروه مسلح موسوم به "ابوبکر" نیز به همراه چند عنصر دیگر این گروه در میدان القهوه در قابون دمشق در حملات نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

علاوه بر این نیروهای ارتش سوریه مواضع گروه های مسلح مستقر در تفتناز، سراقب و تله نصیبین در ادلب را هدف گلوله خود قرار دادند که در نتیجه آن شماری از تروریست های مسلح کشته و زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها