نامه رئیس مرکز حقوق بشر بحرین از داخل زندان

نامه رئیس مرکز حقوق بشر بحرین از داخل زندان
شنبه 12 مرداد 1392 - 13:24

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، مردم این کشور را به مقاومت و پایداری و تمسک به خواسته ها و ارزش ها و مبارزه دعوت کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "نبیل رجب" از داخل زندان در نامه ای خطاب به مردم بحرین نوشت: مردم مبارز تغییر ناپذیر هستند؛ مردم باید قوی باشند زیرا جهانیان به افراد ضعیف احترام نمی گذارند؛ گریه و زاری کردن از صفات افراد ضعیف است زیرا در موضع ضعف قرار داشتن حقوق ما  را به ما بازنخواهد گرداند، بلکه روند تحرکات مردمی را پیچیده و دشوار می سازد.

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین تأکید کرد: همه اقشار جامعه بحرین باید با یکدیگر متحد شده و دربرابر طرح های طایفه ای تسلیم نشوند تا بتوانند تقویت عزم و اراده بر سلاح های ویرانگر نیروهای آل خلیفه پیروز گردند... همه ما باید به یکدیگر کمک کنیم و برای تقویت هم تلاش کنیم تا همه اقشار جامعه اعم از حقوقدانان و روزنامه نگاران و نویسندگان و هنرمندان از قضیه عادلانه ملت بحرین حمایت کنند و اقدامات وحشیانه و سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه بحرینی ها را افشا و آن ها را نزد جهانیان رسوا کنند.

نبیل رجب خطاب افزود: ای مردم عزیز ، سلام مرا از سر اخلاص و دوستی بپذیرید قسم به خداوند که من همه شما را می دوست دارم و هر لحظه در فراق شما درحزن و اندوه به سر می برم، اما اطمینان کامل دارم که شما در مسیر درست حرکت می کنید و ان شاء الله در جهت رسیدن به خواسته های برحق خود هستید تا زمانیکه به پیروزی دست یابید.

نبیل رجب، مردم بحرین را " تضمینی برای پیروزی " دانست و از آنان خواست که در راه رسیدن به خواسته های خود عقب نشینی نکنند و ناامید نشوند ، بلکه سربلند و سرافراز در رسیدن به ارزش ها و خواسته های خود حرکت کنند و این ارزش ها و اصول را به نسل های آینده منتقل کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها