تصاویر اختصاصی از عقب نشینی تروریستها در یرموک

سه شنبه 15 مرداد 1392 - 14:09

اردوگاه یرموک، العالم- خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، گروه های فلسطینی در اردوگاه یرموک سوریه چندین ساختمان مسکونی را از تروریست ها و گروه های مسلح پس گرفتند.

خانم "دارین فضل" در گزارشی از داخل اردوگاه یرموک گفت: گروه‌های فلسطینی تأکید کرده اند که در درگیری با گروه های مسلح و تروریستها ده ها تن از آنان رابه هلاکت رسانده اند.
اردوگاه یرموک در جنوب دمشق پایتخت سوریه قرار دارد. از چند ماه قبل و با ورود تروریستها به این اردوگاه، فلسطینی ها با مشکلات بسیاری مواجه شده اند.
اخیرا گروه های فلسطینی تصمیم گرفته اند که این اردوگاه را از وجود تروریستها پاکسازی کنند. تروریستهایی که اکثر آنها وابسته به گروه "جبهه النصره" هستند. نوشته ها و اسامی و نشانه های برجا مانده از این تروریستها این مسأله را تأیید می کند.
یکی از فلسطینی ها به خبرنگار العالم گفت: این پیشروی ها موجب ارعاب گروه های مسلح در داخل یرموک شده و برخی از آنان به فکر خروج از این اردوگاه افتاده اند؛ برخی نیز هنوز داخل ادروگاه هستند.
وی افزود: عناصر مسلح در داخل اردوگاه یرموک از اعضای جبهه النصره هستند.
عناصر مسلح برای تسهیل نقل و انتقال خود داخل اردوگاه کانالها و گذرگاه هایی را بین ساختمانها حفر کرده اند.
خبرنگار العالم پس از عبور از این تونلها و همراهی با گروهی از فلسطینی ها به ساختمانهایی رسید که به تازگی تحت کنترل آنها در آمده است؛ در این بین، مهمترین ساختمان بانک عربی است.
یکی از افسران ارتش به خبرنگار العالم گفت: ما اکنون در بانک عربی در اردوگاه یرموک هستیم؛ این بانک چند روز قبل از دست گروه های مسلح خارج شد.
یک نظامی دیگر تأکید کرد: ما به صورت طولی از خیابانهای فلسطین و یرموک به سوی منطقه "حاره السعاده" و مسجد "الرجوله" حرکت می کنیم و اکنون در نزدیک ترین نقطه تماس با گروه های مسلح قرار داریم.
خبرنگار العالم تأکید کرد، گروه های مسلح پس از درگیری های شدید اتاق های عملیات و مقرهای مرکزی خود را در یرموک ترک کردند.
گروه های فلسطینی به خبرنگار العالم تأکید کردند که برای پاکسازی کامل این اردوگاه که یکی از نمادهای مهم فلسطینی ها در سوریه است، مصمم هستند.

MKH-6-01:45

پربیننده ترین خبرها