نمایشگاه مخالفان سوریه در فلسطین اشغالی !

نمایشگاه مخالفان سوریه در فلسطین اشغالی !
يکشنبه 20 مرداد 1392 - 11:36

صهیونیستها در راستای افزایش همبستگی خود با گروههای مسلح سوریه، نمایشگاهی را در اراضی اشغالی فلسطین افتتاح کردند. مسؤولان این نمایشگاه آن را گامی مؤثر برای ایجاد خاورمیانه جدید دانستند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "زیرساختهای خاورمیانه جدید در حال شکل گیری است. با وجود رویدادهای خون بار سوریه که تا کنون جان هزاران نفر را گرفته است، هیچ کس باور نمی کند اسرائیل نمایشگاهی را در رابطه با مبارزه گروههای مسلح این کشور با نظام دمشق برپا کند."
"یاعل فان هاسان" مسؤول جمع آوری پوسترها و عکسهای این نمایشگاه به گزارشگر کانال ده گفت: "بعد از نمایشگاهی که در این رابطه در اتریش  برگزار شد، از سوری ها خواستم تا با برگزاری این نمایشگاه در تل آویو موافقت کنند. در خواست من آنها را غافلگیر کرد؛ اما آنها با تشکیل این نمایشگاه در اسرائیل موافقت کردند."
"نیر بومس" پژوهشگرمرکز مطالعات دایان در دانشگاه تل آویو نیز در گفت و گو با گزارشگر کانال ده مدعی شد: "هنرمندان سیاسی سوری این آثار را پدید آوردند. در این پوسترها نوشته هایی به زبان انگلیسی به چشم می خورد.آنان خواستار توجه جامعه جهانی به مطالبات گروههای مسلح سوریه هستند."
وی افزود: "اقدام اسرائیل در برپایی این نمایشگاه، بخشی از  پروژه پل انتقال دهنده مردم منطقه از خاورمیانه فعلی به خاورمیانه جدید است."
 

پربیننده ترین خبرها