جنبش تمرد در بحرین آغاز شد + عکس

جنبش تمرد در بحرین آغاز شد + عکس
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 09:16

با وجود تدابیر شدید امنیتی و تهدیدهای رژیم آل خلیفه، تظاهرات بحرینی ها از نخستین ساعات صبح امروز با فعالیتهای قابل توجه مردم در مناطق مختلف آغاز شده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در شهر "کرزکان" بحرینیها با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز بر حق خود برای تعیین سرنوشت تأکید کردند.
در "شهرکان" نیز با وجود محاصره این منطقه از سوی نیروهای امنیتی، مردم با حضور در تظاهراتی گسترده اقدامات رژیم استبدادی آل خلیفه را محکوم کردند.
ساکنان منطقه "المصلی" نیز با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز، بر مطالبات دموکراتیک انقلاب 14 فوریه تأکید کردند.
صبح امروز نیروهای آل خلیفه در منطقه العکر برای متفرق کردن مردم به سوی آنها گاز سمی شلیک کردند.
ساکنان شهرهای "کرانه" و "الدیه" هم با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز، در شعارهای خود بر ادامه انقلاب 14 فوریه تأکید کردند.
مردم شهر "الدراز" از صبح امروز با تظاهرات در خیابانهای این شهر تغییر فوری رژیم آل خلیفه را خواستار شدند.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه دیروز در بیانیه ای مردم بحرین را به مشارکت گسترده در فعالیت های فراخوان امروز (چهارشنبه) "توفان تمرد" فرا خواند و تأکید کرد: زمان آن فرارسیده است که مردم بحرین با حضور در خیابان ها و میادین، شعار سرنگونی رژیم ستمگر حمد بن عیسی آل خلیفه و لزوم تشکیل نظام سیاسی تکثری را فریاد بزنند؛ و خواستار روی کار آمدن نظامی شوند که مطالبات آنها را محقق کند و آزادی ، عدالت ، قانونمداری و توزیع عادلانه ثروت را برای آنها به ارمغان بیاورد .

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه افزود: فعالیت های 14 اوت امتداد انقلاب 14 فوریه 2011 است و به خواست خداوند سرآغاز سرنگونی رژیم خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها