نصرالله: پیروزی مقاومت، توهم "اسرائیل بزرگ" را نابود کرد

نصرالله: پیروزی مقاومت، توهم
جمعه 25 مرداد 1392 - 20:22

دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی مقاومت لبنان در برابر تجاوز همه جانبه رژیم اشغالگر قدس، آن را نقطه پایانی بر توهم "اسرائیل بزرگ" دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سید حسن نصرالله در آغاز سخنان خود، برای همه كساني كه در انفجار تروريستي ضاحيه جنوبي بيروت در روز پنج شنبه مظلومانه شهيد شدند، طلب آمرزش کرد و با دعا براي بهبودي مجروحان، به خانواده هاي شهدا و مجروحين تسليت گفت.

دبیرکل حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پيروزي تاريخي مردم لبنان در روز 25 مه 2000 توطئه "اسرائيل بزرگ" را خنثي كرد و ثابت شد ارتش اسرائيل كه نمي تواند در لبنان - به عنوان ضعيف ترين كشور عربي نفوذ كند- قطعا نمي تواند كشور خیالی اسرائيل بزرگ را از نيل تا  فرات تشكيل دهد.

سید مقاومت اسلامی لبنان افزود: پيروزي مردم لبنان در روز 14 اوت 2006 ادعای "اسرائيل، قدرت بزرگ منطقه" را هم نقش بر آب كرد. اسرائيل مي خواست خود را به قدرت بزرگ منطقه تبديل كند و سياست هاي خود را به كشورهاي منطقه از جمله ايران تحميل كند و ديگران را بترساند، ولي پيروزي مردم لبنان در روز 14 اوت 2006 اين توطئه را نيز خنثي كرد. رژیم صهیونیستی به اذعان مسئولان اين رژيم از ميدان تجاوز سال 2006 خود به لبنان شكست خورده و ضعيف بيرون آمد و تاكنون گرفتار پیامدهای تجاوز خویش است.

نصرالله تاکید کرد: پيروزي های بزرگ مردم لبنان در سال هاي 2000 و 2006 نشان داد كه مقاومت مسلحانه و مردمي قادر به آزادسازي اراضي لبناني است.
وی ادامه داد: ما پايبند به گزينه مقاومت براي آزادسازي بقيه اراضي اشغالي لبنان و دفاع از ملت و آب و خاك خود هستيم. ما هرگز در دفاع از ملت و آب و خاك و حاكميت كشورشان سهل انگاري نخواهيم كرد و اسرائيل بايد بداند كه زمان تجاوز به خاك لبنان براي هميشه سپري شده است. مقاومت لبنان با گذشت 7 سال از پيروزي سال 2006 و با وجود همه مشكلات موجود در اين هفت سال قدرتمندتر، استوارتر، مسلح تر و پُرتعدادتر از گذشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها