جشنی که یک کشته برجا گذاشت؛

فیلم؛ لبنانی هایی که عزای عمومی را جشن گرفتند!

جمعه 25 مرداد 1392 - 22:05

دشمنان ملت لبنان در داخل و خارج این کشور، به پخش شیرینی و شادمانی از هدف قرار گرفتن منطقه ضاحیه در جنوب لبنان پرداختند؛ جنایتی که 24 کشته و 340 زخمی برجا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در تصاویر منتشرشده از منطقه باب التبانه در استان طرابلس لبنان، توزیع شیرینی و تیراندازی هوایی و شادمانی به مناسبت انفجار تروریستی منطقه ضاحیه در جنوب لبنان به تصویر کشیده شده که البته این تیراندازی های بی هدف به کشته شدن یک نفر نیز منجر شد.

"بلال دقماق" شیخ سلفی، در توجیه توزیع شیرینی و شادمانی در باب التبانه ادعا کرد که مردم منطقه الضاحیه هنگام کشته شدن "ابومصعب الزرقاوی" (رهبر تروریست های القاعده در عراق) شیرینی پخش کرده بودند.

وی احتمال داد یکی از گروه های مخالف نظام در سوریه، عامل این انفجار باشد.

در این میان عناصر جریان المستقبل (به سرکردگی سعد حریری)، در جاده الجدیده و در برابر چشمان رهبران این حزب میان مردم باقلوا پخش کردند و توجهی به این مساله نکردند که ممکن است این گونه رفتارها موجب متهم شدن آنان به دست داشتن در عملیات ترور الرویس شود.

 از سوی دیگر، مرکز تبلیغات مخالفان نظام سوری با انتشار ویدیویی بر روی پایگاه اینترنتی یوتیوب، شماری از مخالفان نظام را به تصویر کشید که در حال توزیع شیرینی میان مردم منطقه الرقه هستند و نوشته ای حاوی این پیام در دست دارند: "توزیع شیرینی به مناسبت هدف قرار گرفتن ضاحیه".

گروهی دیگر نیز با ایجاد صفحه ای بر روی فیس بوک تحت عنوان شبکه اخبار جاده الجدیده، با اظهارات و پیام های تحریک کننده و تمسخر آمیز، مصیبت انفجار الضاحیه را جشن گرفتند و جفاکارانه زبان به سرزنش مقاومت و مردم جنوب لبنان گشودند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها