آماده باش نظامیان صهیونیست همزمان با مذاکرات سازش

آماده باش نظامیان صهیونیست همزمان با مذاکرات سازش
دوشنبه 28 مرداد 1392 - 14:31

نظامیان رژیم صهیونیستی با حضور در مناطق فلسطینی، خود را برای احتمال آغاز انتفاضه سوم همزمان با از سرگیری مذاکرات سازش با تشکیلات خود گردان، آماده می کند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "نیروهای تیپ کفیر با هماهنگی شاباک فعالیتهای شبانه روزی گسترده ای در راستای خنثی کردن هرگونه عملیاتی که مذاکرات سازش اسرائیل و فلسطین را هدف قرار می دهد، آغاز کردند."
وی افزود: "نیروهای کفیر به صورت ناگهانی وارد محله های مسکونی می شوند؛ این نیروها در یک منزل فلسطینی، یک بمب دستی و  یک عدد دوربین جاسوسی و یک تبر یافتند. فرماندهان نظامی گام به گام تحرکات تیپ کفیر را رصد می کنند."
گزارشگر کانال ده خاطرنشان کرد: "برای اولین بار و پس از عملیات ستون ابر در غزه، ارتش اسرائیل از ریشه کن کردن جوانه های انتفاضه سوم صحبت می کند. احتمال تشکیل گروهکهای مخرب مردمی در مناطق فلسطینی و تکرار حادثه شهرک تمار که در جریان آن اعضای خانواده فوگل کشته شدند، باعث نگرانی شده است."
سرهنگ "اودی بن منحا" فرمانده تیپ کفیر در این باره به گزارشگر کانال ده گفت: "ما در طول سال و به صورت سازمان یافته در مناطق شمالی و جنوبی و همچنین شهرکهای یهودا و سامرا حضور داریم. در تمرینهای امروز ما تانکهای متعدد، واحد توپ خانه و نیروی هوایی نیز حضور دارد."
گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "ارتش بعد از آنکه هفت سال به صورت بی وقفه در مناطق فلسطینی حضور یافت، به این نتیجه رسید که حضور این تیپ بطور تمام وقت در مناطق فلسطینی، اقدام مناسبی نیست. تیپ کفیر این روزها در مناطق شمالی نیز تمرینهایی در تونلهای فرضی حزب الله برگزار می کند."

پربیننده ترین خبرها