پشت پرده انفجارهای ساختگی در بحرین

پشت پرده انفجارهای ساختگی در بحرین
سه شنبه 29 مرداد 1392 - 21:37

العالم - فعال سیاسی بحرینی انفجارهای ساختگی در این کشور را ترفند رژیم آل خلیفه برای فرار از آغاز روند تغییر و تشکیل دولت مردمی و پارلمان منتخب می داند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم آل خلیفه برای تقویت طرح امنیتی خود به انفجارهای ساختگی و پر از ابهام روی آورده است، که آخرین مورد آن انفجار ادعایی در منطقه الدیر است. آل خلیفه مدعی شده است که در این انفجار 5 پلیس بحرینی مجروح شدند.

" محمد المطوع " معاون دبیر کل جمعیت ملی دمکراتیک بحرین شامگاه سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات، کشور را با ایجاد پست های بازرسی به پادگان تبدیل کرده است و با توسل به زور می خواهد هر اعتراضی را سرکوب کند.

وی خاطرنشان کرد: گروه های مخالف، مردم را به مشارکت در تظاهرات فراخوانده اند، اما رژیم برخلاف قوانین بین المللی با برگزاری تظاهرات مخالفت می کند، زیرا از حضور گسترده مردم در صحنه مانند تظاهرات گسترده روز 14  فوریه 2011 می ترسد.

المطوع به تهدیدهای مستمر پادشاه، نخست وزیر و دیگر مسئولان بحرینی علیه گروه های مخالف اشاره کرد و افزود: مردم قبلاً نیز گرفتار برخوردهای غیرانسانی و غیرقانونی رژیم بودند و در خانه های خود و خیابان ها مورد ضرب و جرح قرار می گرفتند اما این اقدامات و تهدیدات مردم را از ادامه دادن به فعالیت های خود برای دست یابی به حقوق سیاسی شان منصرف نخواهد کرد.

معاون دبیر کل جمعیت ملی دمکراتیک بحرین اظهار داشت: نگرانی رژیم از آغاز روند تغییر و دست یابی مردم به خواسته های خود علت جلوگیری از برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز است.

وی همچنین به انفجارهای اخیر در این کشور اشاره کرد و گفت : رژیم پس از ناکامی در سرکوب قیام مسالمت آمیز مردمی و برای فرار از هرگونه تغییر، تشکیل دولت مردمی و پارلمان منتخب؛ متوسل به انفجار می شود.

المطوع تأکید کرد : رژیم برای برون رفت از بحران چاره ای جز امتیاز دادن به مردم ندارد.

عضو ارشد جمعیت ملی دمکراتیک بحرین خاطرنشان کرد: رژیم هایی مانند قطر و عربستان و اتحادیه عرب از رژیم استبدادی بحرین حمایت می کنند، و جرایم و جنایات این رژیم را نادیده می گیرند .

tt-20-14:41  


 

پربیننده ترین خبرها