مخالفت صهیونیستها با حضور آمریکا در مذاکرات

مخالفت صهیونیستها با حضور آمریکا در مذاکرات
پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 - 17:04

العالم - عضو ارشد سازمان آزادیبخش فلسطین تأکید کرد، رژیم صهیونیستی از آمریکا خواسته است تا در مذاکرات این رژیم با تشکیلات خودگردان حضور نداشته باشد، تا نتواند از قدرتش به نفع فلسطینی ها بهره برداری کند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "حنان عشراوی" از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین به روزنامه "تایمز اسرائیل" گفت: "اسرائیل با اصرار بر حضور نداشتن آمریکا به عنوان شاهد گفت وگوهای صلح، مذاکرات را کم اهمیت جلوه داده است."

وی افزود: از ابتدا توافق کرده بودیم که مذاکرات 3 جانبه باشد و آمریکایی ها نیز در مذاکرات حضور داشته باشند، من نمی دانم چرا اسرائیلی ها نمی خواهند آمریکا شاهد مذاکرات باشد.

دور دوم مذاکرات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان سه شنبه گذشته به صورت محرمانه در هتلی به نام "کینگ دیوید" در بیت المقدس برگزار شد، و "مارتین ایندیک" نماینده آمریکا در مذاکرات حضور داشت.

"مارک رگف" سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی با خودداری از از اظهار نظر درباره مواضع عشراوی گفت که توافق شده است که محتوی این گفتگوها فاش نشود و ما به این توافق متعهد هستیم.

عشروای تاکید کرد با اینکه واشنگتن به نفع صهیونیستها جانبداری می کند، آنها نمی خواهند آمریکا در مذاکرات حضور داشته باشد.

صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان هفته گذشته گفته بود، رژیم صهیونیستی با ارائه اطلاعات نادرست و تداوم شهرک سازی ها مذاکرات صلح را کم اهمیت جلوه می دهد.

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها