وزیر جوانان لبنان جنایت طرابلس را محکوم کرد

وزیر جوانان لبنان جنایت طرابلس را محکوم کرد
جمعه 1 شهريور 1392 - 21:34

وزیر جوانان لبنان، با اشاره به وقوع دو انفجار تروریستی در شهر طرابلس از ساکنان این شهر خواست خویشتنداری پیشه کرده و از کشیده شدن به ورطه هرج و مرج خودداری کنند.

"احمد کرامی" روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با شبکه خبری العالم، انفجارهای تروریستی عصر امروز طرابلس را اقدامی پست و غیراخلاقی توصیف و آن را به شدت محکوم کرد.
وی در عین حال از مردم طرابلس خواست خویشتنداری پیشه کنند و از کشیده شدن به ورطه هرج و مرج بپرهیزند.
کرامی افزود: رسیدگی به این موضوع باید از طریق دولت صورت گیرد و دولت لبنان باید بتواند امنیت بیشتری را برای حفظ جان شهروندان تامین کند.
وزیر جوانان لبنان، با بیان این که عاملان دو انفجار عصر امروز طرابلس جنایتکار هستند، گفت: نمی خواهم به طور مستقیم کسی را متهم کنم بلکه باید تحقیقات جدی برای روشن شدن عاملان این جنایات صورت بگیرد.
وی در ادامه این گفت و گو با تاکید بر این موضوع که تلاش های متعددی برای ایجاد فتنه طایفه ای و مذهبی در لبنان در جریان است به همین سبب ما باید نگاهی فراتر از اختلافات جناحی داشته باشیم، از ساکنان طرابلس خواست هوشیار و خویشتندار باشند و با دولت، ارتش و نیروهای امنیتی همکاری و همبستگی کامل داشته باشند.
وزیر جوانان لبنان در پایان یادآور شد: همه لبنانی ها باید با دولت همکاری کنند تا جنایتکاران سرکوب شده و کانون های فساد در کشور شکل نگیرد.

16:02           .08.23     
26

پربیننده ترین خبرها