اسد به تهدیدات ما می‌خندد

اسد به تهدیدات ما می‌خندد
چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 18:05

العالم - به نوشته یک روزنامه آمریکایی، بشار اسد رئیس جمهور سوریه "تهدیدات آمریکا را به تمسخر گرفته و در برابر موج تهدیدات، فقط لبخند می زند".

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در گزارشی که وب سایت روزنامه واشنگتن پست آن را منتشر کرده، آمده است: با وجود تهدیدات آمریکا برای حمله به سوریه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه هفته گذشته در کمال خونسردی با یک هیئت یمنی دیدار کرد و دشمنان خود را به تمسخر گرفت.

این روزنامه افزود: اسد همچنان با آرامشی خاص ظاهر می شود و چنان با مهمانانش در کاخ ریاست جمهوری دیدار می کند که گویی هیچ خبری نیست و آرامش برقرار است. البته در پس این چهره آرام، خشم اسد روند فزاینده ای داشته است. بشار اسد قول داده مخالفان مسلح را از بین خواهد برد و با دشمن امپریالیست مقابله می کند.

به نوشته واشنگتن پست، پس از گذشت دو سال و نیم از بحران سوریه، بشار اسد رویدادهای سوریه را یک توطئه خارجی علیه این کشور می داند و معتقد است که 90 درصد افراد مسلحی که در سوریه فعالیت می کنند وابسته به سازمان تروریستی القاعده هستند و برای رسیدن به راه حل مناسب باید ابتدا این "تروریست" ها را از میان برداشت و بعد وارد روند سیاسی شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها