خردسالترین متهم به اقدامات تروریستی را بشناسید !

خردسالترین متهم به اقدامات تروریستی را بشناسید !
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 10:56

مقامات بحرینی "جعفر المقداد" 14 ساله را به اتهام فعالیتهای تروریستی، به زندان انداختند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد التاجر" وکیل بحرینی گفت: مقامات امنیتی المقداد 14 ساله را به اقدامات تروریستی متهم و او را به مدت 60 روز زندانی کرده اند.
این وکیل بحرینی تاکید کرد: المقداد خردسالترین فرد بازداشت شده است که براساس قانون تروریسم محاکمه می شود.

وی افزود: مقامات امنیتی بحرین پیش از این نیز ابراهیم المقداد و سید محمد سید ضیاء نوجوانان 16 ساله و محمود السماک نوجوان 17 ساله را به اقدامات تروریستی متهم کرده بودند .
جعفر المقداد 14 ساله بامداد پنج شنبه در استخری در منطقه عذاری بازداشت شد.
با بازداشت جعفر المقداد پسر آیت الله شیخ عبدالجلیل المقداد که در راستای طرح آل خلیفه در خصوص بازداشت نزدیکان "رهبران سیاسی" صورت گرفته است، شمار بازداشت شدگان خانواده المقداد به هشت نفر رسید که پنج نفر از آنها نوجوان هستند.
خانواده المقداد نیز خاطرنشان کردند که تحت فشار قراردادن این خانواده، با ربودن جعفر المقداد از یکی از استخرهای شنا در منطقه عذاری ادامه دارد.
نیروهای رژیم آل خلیفه اخیرا به این استخر که جعفر و دوستانش در آنجا حضور داشتند، یورش بردند و آنها را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
شیخ عبدالجلیل المقداد، شیخ محمد المقداد، مصطفی عبدالجلیل المقداد، یوسف رضی المقداد، ابراهیم المقداد، حسین ابراهیم المقداد، جعفر عبدالجلیل المقداد و محمد ابراهیم المقداد ازاعضای خانواده المقداد هستند که توسط رژیم بحرین بازداشت شده اند.


 

پربیننده ترین خبرها