نظر کارشناسان نظامی درباره توان ارتش سوریه

نظر کارشناسان نظامی درباره توان ارتش سوریه
سه شنبه 19 شهريور 1392 - 21:14

دمشق( العالم )– کارشناسان نظامی سوری تاکید کردند که ارتش این کشور با برخورداری از تجهیزات پیشرفته دفاعی می تواند هرگونه تجاوزگری را ناکام گذارد.

"حسن حسن" افسر بازنشسته ارتش سوریه امروز سه شنبه در گفت و گو با شبکه العالم، اظهارداشت: بی تردید کشوری که توانسته است دو سال و نیم با جنگ همه  جانبه، اطلاعاتی و خیابانی مقابله کند، قادر خواهد بود در مقابل هرگونه سناریوی احتمالی دیگر از خود دفاع کند.

به عقیده کارشناسان نظامی، این روزها با افزایش تهدیدهای آمریکا برای حمله به سوریه، منطقه در حالت انتظار بی سابقه ای به سر می برد و دمشق در مقابل این تهدیدها به صورت مستقیم و غیر مستقیم همواره بر توان خود برای مقابله با هرگونه تجاوزگری تاکید کرده و توان دفاعی و نظامی سوریه محاسبات طرف مقابل را به هم ریخته است.

این کارشناسان تأکید ارند، سوریه از تجهیزات هوایی، راداری و موشکی پیشرفته ای برخوردار است، و می تواند برنامه های دشمن را  برای حمله هوایی به این کشور ناکام گذارد.

"محمد عیسی" کارشناس نظامی و راهبردی سوری به خبرنگار العالم  گفت: حمله نظامی هوایی یا موشکی دشمنان به مثابه تفریح برای آنها نخواهد بود؛ و نیروی هوایی سوریه می تواند به این حملات پاسخ دهد.

به اعتقاد کارشناسان تجاوز آمریکا به سوریه کار ساده ای نیست و دمشق نیز شیوه خاصی برای دادن پاسخ کوبنده به این تجاوز گری دارد و ملت، ارتش و رهبری سیاسی سوریه به این امر ایمان دارند.

tt-10-15:45


 

 

 

 

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها