تظاهرات بزرگ ضد آمریکایی در صعده یمن

تظاهرات بزرگ ضد آمریکایی در صعده یمن
شنبه 23 شهريور 1392 - 18:57

صعده،العالم ـ مردم استان صعده واقع در شمال یمن با برگزاری تظاهراتی بزرگ، مواضع سست عربی در قبال ملت سوریه و دخالت آمریکا در این کشور را محکوم کردند.

به گزارش روز شنبه شبکه خبری العالم، شرکت گسترده مردم در این تظاهرات بزرگ بیانگر خشم مردم از تهدیدات امریکایی ـ اسراییلی برای حمله به سوریه و همچنین دخالت در امور یمن است.
شرکت کنندگان در این تظاهرات، ائتلاف امریکا با القاعده و گروه های مسلح تکفیری در سوریه برای تخریب این کشور را، محکوم کرده و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

"عزیز راشد" عضو کمیته مردمی حمایت از سوریه گفت: امروزه نظامهای برخی کشورهای عربی به دنبال اجرای طرح های امریکایی و اسراییلی در منطقه هستند، اما مطمئنا این نظامها رو به زوال و فروپاشی خواهند نهاد.
از سوی دیگر جنبش "انصار الله" وابسته به حوثیهای یمن ادعاهای امریکا مبنی بر جنگ با القاعده در یمن، در حالی که از این گروه در سوریه حمایت می کند، به سخره گرفته و تاکید کردند که واشنگتن ویرانی و نابودی را در کشورهای اسلامی می گستراند.
یکی از رهبران جنبش انصار الله گفت: امریکا از سویی ادعا می کند که در تعقیب گروه القاعده در یمن و افغانستان است، در عین حال شاهد حمایت این از این گروه در سوریه برای سرنگونی نظام حامی مقاومت فلسطین هستیم.
تظاهرکنندگان در صعده بار دیگر دولت یمن و برخی کشورهای همسایه را به حمایت از گروه های تکفیری برای مبارزه با حوثیها در چندین منطقه در کشور متهم و تاکید کردند که به انقلاب خود تا سرنگونی کامل رژیم علی عبدالله صالح ، دیکتاتور برکنار رفته یمن، با همه مزدورانش ادامه خواهند داد.

Mal-13-19:3
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها