واشنگتن و ریاض، مانعی در مسیر تحقق انقلاب یمن

واشنگتن و ریاض، مانعی در مسیر تحقق انقلاب یمن
جمعه 15 شهريور 1392 - 21:46

العالم، صنعاء - یکی از رهبران انقلاب جوانان یمن، گفت: سفر "علی محسن الاحمر" مشاور نظامی رئیس جمهور یمن به ریاض دخالت های عربستان در امور یمن را افزایش خواهد داد.

"فخر العزب" به شبکه خبری العالم گفت: تصمیم سازی سیاسی در یمن مستقل نیست و سفر علی محسن الاحمر، به ریاض موجب افزایش دخالت های رژیم عربستان در امور داخلی یمن خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم عربستان دشمن شماره یک ملت یمن است، تاکید کرد: رهبران سیاسی مخالف در کشور مسئول تحقق اهداف انقلاب هستند.

العزب ضمن تاکید بر این که گروه های انقلابی باید وحدت خود را برای تکامل روند تصمیم سازی سیاسی در کشور احیا کنند، اظهار داشت: نمی توان گفت در سایه نقض حاکمیت یمن از سوی قدرت های خارجی از جمله آمریکا و عربستان، انقلاب این کشور پیروز شده است.

عضو ارشد گروه جوانان انقلابی یمن، گفت: گروه های انقلابی یمن توطئه های دشمن علیه ملت را خوبی درک می کنند و می دانند چه کسی متحد واقعی است و چه کسی دشمن.

گفتنی است سه هفته پیش قبایل مرزنشین یمنی با ارتش سعودی که سرگرم ساختن یک دیوار جدا کننده میان دو کشور هستند به شدت درگیر شدند. عربستان سرزمین های وسیعی از یمن را به اشغال خود درآورده است.

09-16-56

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها