نگرانی مخالف سوری از ائتلاف صهیونیستی عربی

نگرانی مخالف سوری از ائتلاف صهیونیستی عربی
يکشنبه 31 شهريور 1392 - 11:16

هماهنگ کننده تشکّل مخالف "سوریه متحد" اعلام کرد که گروه های مسلح فعال در سوریه سیاست های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را اجرا می کنند .

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "بسام حسین حسین" گفت : قطر و عربستان نقش بزرگی در حملات وحشیانه در سوریه دارند.
وی در برنامه ای تلویزیونی خاطرنشان کرد: وقایع سوریه نشان می دهد که ائتلاف آمریکایی - صهیونیستی – عربی با کمک مزدوران تکفیری کج اندیش ملت سوریه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است؛ ائتلافی که هیچ کسی از جرایم و جنایاتش در امان نیست .
هماهنگ کننده تشکل سوریه متحد افزود : ملت سوریه از سیاست های منافقانه جامعه جهانی خسته شده است، و همه توان خود را برای مقابله با توطئه ها به کار خواهد گرفت . 
بسام اعلام کرد: برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان و قطر نقش اصلی را در تخریب و تضعیف سوریه ایفا می کنند، ولی هیچ کاری از پیش نخواهند برد و کنفرانس ژنو اگر فقط با مشارکت نمایندگان چنین کشورهایی برگزار شود، قطعاً شکست خواهد خورد. چنین کشورهایی بی هیچ شرم و حیایی درپی تأمین اهداف رژیم "اسرائیل" هستند.
بسام تأکید کرد: برخی کشورهای عربی با ارتکاب شنیع ترین جنایات می خواهند سوریه را تخریب و تضعیف کنند؛ و با جلوگیری از ایجاد تغییرات دمکراتیک واقعی در این کشور اهداف رژیم صهیونیستی را تأمین کنند.  این کشورها به خوبی می دانند که برون رفت سوریه از بحران خود به معنای تقویت و تحکیم صلح و امنیت داخلی ، منطقه ای و بین المللی خواهد بود .
 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها