معاون وزیر خارجه بحرین: "اسرائیل" دوست ماست

معاون وزیر خارجه بحرین:
شنبه 13 مهر 1392 - 20:24

معاون وزیر خارجه بحرین، به صراحت از دوستی با رژیم صهیونیستی و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "حمد العامر" معاون وزیر خارجه بحرین در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: وقتی دنیا بر تو تنگ می شود، به دنبال دوست جدید بگرد... دنیاست دیگر! دوست امروز با دوست دیروز متفاوت است، چون منافع و اهداف و امیال تفاوت می کند... دوستی های قدیمی و هم پیمانهای سابق دیگر سودمند نیستند... به دنبال دوست جدید بگرد".

معاون "امور منطقه ای و شورای تعاون" در وزارت خارجه بحرین، پیش از این نیز مقاله ای از آرون کولمان نویسنده صهیونیستی منتشر و آن را مهم ارزیابی کرد. در این مقاله پیش بینی شده است میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با اسرائیل درباره برنامه هسته ای ایران توافق هایی صورت بگیرد.

نوشته های این مسؤول بحرینی در پایگاه ارتباط اجتماعی توئیتر با واکنش برخی از فعالان روبرو شده است. یکی از آنان در پاسخ به نوشتۀ حمد العامر آورده است: "تو به دوستی با صهیونیست های غاصب افتخار می کنی و این مصیبت بزرگی است... چرا صراحتا به آن اعتراف نمی کنی؟"

عامر هم در پاسخ مدعی شده است: "فلسطینی ها برای بازپس گرفتن حقوقشان با اسرائیلی ها درحال تفاهم و مذاکره هستند... می ماند یک کشور دوست «غاصب» که جزایر امارات را اشغال کرده و خیلی خوب می دانی که آن ایران است."

معاون وزیر خارجه بحرین در ادامه و در اقدامی تحریک آمیز، اظهارات خصمانه بینامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی سازمان ملل متحد را باز نشر داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها