طرح خطرناک صهیونیستها برای یورش به مسجد الاقصی

طرح خطرناک صهیونیستها برای یورش به مسجد الاقصی
سه شنبه 16 مهر 1392 - 12:56

مؤسسه الاقصی با هشدار درباره طرح خطرناک صهیونیستها برای یورش گسترده به مسجد الاقصی اعلام کرد، 90 نظامی رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) به همراه گروهی 30 نفره از مزدوران اطلاعاتی این رژیم در اقدامی توهین آمیز وارد محوطه مسجد الاقصی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مؤسسه الاقصی تأکید کرد، علاوه بر این نظامیان و نیروهای امنیتی، حدود 20 دانشجوی صهیونیست نیز وارد محوطه مسجد الاقصی شده و تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به گشت زنی در مناطق مختلف این مکان مقدس پرداختند.
اقدام توهین آمیز صهیونیستها در ورود به مسجد الاقصی درحالی بود که صدها نفر از دانشجویان و طلاب مدارس قدس در داخل این مسجد در حال علم آموزی بودند. دانشجویان و طلاب برای اعتراض به این اقدام نظامیان صهیونیست تکبیر گفتند.
مؤسسه الاقصی با اشاره به تکرار روزانه اینگونه حملات و اقدامات توهین آمیز صهیونیستها در مسجد الاقصی هشدار داد، این اقدامات در چارچوب تلاشهای رژیم صهیونیستی برای تجزیه قدس است که باید به صورت جدی با آن مقابله کرد.
مؤسسه الاقصی با دعوت از فلسطینی ها برای حضور هرچه بیشتر و فعالتر در مسجد الاقصی خاطرنشان کرد: افزایش حضور در مسجد الاقصی و ماندن همیشگی در این مکان مقدس امری ضروری است.
این مؤسسه خاطرنشان کرد، افزایش اقدامات توهین آمیز صهیونیستها در ورود به مسجد الاقصی طی هفته های اخیر، در راستای جلسه اخیر کمیسیون داخلی کنیست صورت گرفته که توصیه کرده است، (صهیونیستها) برای یورش های گسترده تر به مسجد الاقصی در پنج شنبه آینده آماده شوند.

پربیننده ترین خبرها